:mad:köpte ett uterum av willab fick besked att prylarna ska komma v 17 helt ok tyckte jag 3 v tog en dag sedan ringde dom och sa v19 lite tråkigt men såg ändå fram emot att sakerna skulle komma grejorna kom allt utom häng rännor och 2 fönster
började bygga tog en vecka allt var klart då var det v 20 fortfarande inga fönster ringde dit skulle komma v 21 sedan blev det v22 sedan v23 och äntligen v 24 skulle dom komma den 8\6 mellan 14.00-16.00 fick ta ledigt halva dagen från jobbet
kl blev 17.00 inga grejor började bli förbannad ringde dit nej då hade jag hlört fel påstod dom sakerna skulle komma kl 17 sa han så vänta några minuter till sa gubben surt
jaha 5min senare ringde han och sa att det blivit försenat skulle komma kl 18 och det gjorde det

förutom all denna skit så var det repiga fönster där färg var bortskavd och sprickor i limträet
skit företag kommer aldrig handla där mer
 
Tror fan det. Du borde vara riktigt fattig nu också. :surprised:
 
typ något ditåt men service vad e det
 
min erfarenhet är den motsatta.

perfekt service och leverans på minuten!

skiljer sig tydligen då´rå
 
Jag har köpt grejer från Willab ett flertal gånger. Aldrig haft problem som beskrivs av trådskaparen. Tvärsom, det har alltid kommit på utsatt tid. Är mycket förvånad av det du beskriver.
 
Hade heller inga problem...
 
Har också beställt ett flertal gånger från willab, bla 2 kompletta uterum och
skjutdörrpartier för ett lösvirkesbygge. Aldrig varit några problem med varken
leverans eller skadade varor. Åtminstone de säljarna jag haft kontakt med
har varit mycket trevliga och hjälpsamma.
 
kan dock vara så pass ärlig och erkänna att passformen på den färdigsågade stommen var kanon och även glasen men att det saknas färg på vissa ställen och att man har fyllt i färg på 2 ställen det gör man inte dom fönstren skulle inte har skickats och visst säljarna var visst det trevliga när jag skulle köpa grejerna
 
Köpte i höstas ett komplet uterum allt kom på utsat tid och det funkade perfekt två månader senare så var en ruta sönder helt krossad troligtvis spänningar i glaset ringde till dom och påtalade detta och efter några dagar så fick vi en ny ruta. Beställde även lite olicka delar till mitt växthus ( köpt på samma ställe för ca 10 år sedan) och till uterummet fick leverans besked om att jag skulle få detta vecka 28(detta var måndag v23) .Ringde till dom och sa att detta går inte, jag räknade med att det skall komma denna veckan hon svarade vi skall göra så gått vi kan och det kom v23 på fredag. För oss funkade allt bra!!!! Hjälpsama försäljare
 
Mina föräldrar köpte ett uterum av willab i höstas, nu under vinter så splittrades en av glasdörrarna. Finns ingen värme i uterummet så inga värmeskillnader. Hursom helst så fick de ingen ersättning efter ett flertal mail och telefonsamtal. En sak de sa var att det kan ju varit en fågel som flugit in i rutan.... Kvalitet?

De flesta dörrarna var dessutom smårepiga och lite inbuktningar.

Vilket jävla skitföretag!

Kass kvalitet, kass service och okunnig personal!

Aldrig mer
 
ska skriva in lite ändringar
fick alla fönster till slut dock inga rabbatter på dom =/
men dom skickade en ny hängränna
plus lite andra reservdelar som jag behöft med tiden
dock så skulle dom hållt utlovade leverans tider satt hela våren utan sne fönster
och besviken varje gång men ser den av skavda färgen
men dom ska ju ha ett plus för service till och med något år efter man köpt grejorna
dock så skulle dom byta underleverantörer så dom kan leverar i tidd^_^b
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.