FYI:
Jag träffade en av deras säljare/arkitekter från Sthlm's kontoret - först hos dem och sedan ett möte på tomten.

Efter mötet på tomten har jag inte hört ett ljud från dem...

/Mathias ;)
 
Samma hus kostar hos WN 4,4 MSEK och hos Trivselhus 2,7 MSEK. Det säger en del om vad de tycker deras varumärke är värt.

Kan tyvärr inte rekommendera WN pga deras prissättning kontra levererad kvalitet.

Vi bygger lösvirkeshus i stället!
 
Slott?! - Man skulle kunna tro det mtp på WN:s prissättning. Den var helt uppåt väggarna.

Jag tror de sätter priserna lite efter hur vinden blåser  ;).

De har säkert jättebra kvalitet och jag vet du är nöjd men där jag bor tog de för mycket betalt.

A-hus, Trivselhus hade precis samma underlag som WN varför man tycker det är märkligt att det skiljer på priset. Det WN hade som standard som skiljde var OSB i väggarna annars var det helt likvärdigt hus och garage.

Sen var det en del andra saker med representanterna som jag inte gillade men det är en annan femma.
Nu skall vi börja bygga i egen regi i augusti i stället! :)
 
Var just hos vänner som flyttat in i ett WN, A1880... Riktigt snyggt hus, och känslan i huset får högsta betyg. Verkar som att WN alltid håller hög standard. Detta hus var prisvärt.

MVH

Matilda
 
Kvaliteten kan man inte klaga på. Men frågan är om prissättningen motsvarar kvaliteten.

Vis av egen erfarenhet Matilda så tror jag du anser att priset i vår region är för högt i förhållande till levererad vara. ;)

Vi bygger ju bägge lösvirkeshus nu så när allt är klart så kan vi jämföra kvalitet och priser.....spännande!
 
Sant, vi valde bort WN pga priset...
Men känns som det blir svårt att fortsätta vara lika entusiastisk till att lösvirkes blir billigare.
Är redan uppe i stora summor. Men man har roligare under resans gång..
Jag frågade snickaren när jag måste ha bestämt en viss detalj..Han svarade - Samma dag vi ska göra det, nemas problemas!
:)

Jämföra..visst. Ta kopia på fakturorna.. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.