Hej!

Jag undrar om man kan lägga en bänkskiva direkt ovanpå tvättmaskin och torktumlare, utan att fästa den på konsoller eller liknade,. Funkar det vid centrifugering när det skakar?
 
Bara en bänkskiva för att inte skada lacken på tvättmaskin när du ska ställa saker på den svar ja. Olika modeller skakar mer eller mindre, Min Cylinda vibrerar mycket lite, jag kan säga att Cylinda testade med kuler för att ta bort obalans det fungerade perfekt problem med ljud då maskin går på tvättprogram han vänder motorriktning kulorna slår i för mycket högt ljud, nästa steg motorer som flyttar vikter föratt ta bort obalans för dyrt.
 
Skulle se något konstigt ut.
 
Skumpen: Tack för svar. Jag skulle använda bänkskivan som avställningsyta och för att vika tvätt mm. Hur menar du Bara en bänkskiva för att inte skada lacken på tvättmaskin när du ska ställa saker på den svar ja

JLAINE: skulle det se konstigt ut med bänkskivan liggande direkt på? Varför, och vad finns för andra lösningar?
 
T
Varför inte fästa den på reglar och några vinkeljärn?
 
Tycker att tvättmaskinerna är så låga och sen lägga bänkskiva på som sitter löst, skulle kännas väldigt konstigtför mig i alla fall. Som tank77 skriver så är det väldigt enkelt att regla upp den.

Eftersom du tänker använda den så är det säkert inte kul om du behöver rätta till den hela tiden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.