Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Är det tänkt att man ska bli tvättad av toalettsitsen i stället för att torka sig med papper? :S
 
Nä vet du va......... en stråle upp i röven! Kanonskönt my ass!!!!
 
Utmärkt ordval!
 
Speciellt inte en hårig bakdel...eller är det högtryck... Nä, ok för värmen i sitsen men tvättfunktionen går nog bort...
Faktiskt är det rätt bra tryck i en del av dessa stolar. Naturligtvis är det ställbart liksom om man vill ha varmt vatten eller ej.

Går man på Akihabara i Tokyo så finns det butiker som specialicerat sig på toaletter och har hur mycket som helst. Tänk liten SIBA med bara toaletter.

Senast jag var hos kollegorna på SONY i deras nya bygge så hade man stolar med extra allt, inklusive fjärrkontroll med färgskärm och animeringar och som vanligt i japan glada pipande ljud och trudilutter.
 
Bättre än Taiwan där dom fortfarande bara har ett hål i golvet på en del ställen.. papper får man fixa själv.
 
Mikael_L
electrocuted skrev:
... jag nöjer mig med min plastsist med ingjuten taggtråd, ser farligt ut men kan iaf inte bli det...;)
Nej va coolt.
Har du ingen bild ?
 
mycke_nu skrev:
Bättre än Taiwan där dom fortfarande bara har ett hål i golvet på en del ställen.. papper får man fixa själv.
Går man på arbetarmuggen i en japansk fabrik så har de hål i golvet-varianten (Kina skall vi inte prata om). De här automatiska rövvaskarna hittar man på hotellen. Vet inte om de är vanliga i de japanska hemmen.
 
Vi brukar installera strömmen till Handikapptoaletter (med spolning/torkning) och vid ett tillfälle kunde jag inte låta bli att prova den :)

Vet inte.. är lite skeptiskt.. Som petersson79 säger så ska man nog vara ren-rakad där bak för att det ska bli rent :surprised:
 
J
Det blir ju renare att spola baken med vatten, än att gnida in skiten med papper.

Är det ingen av er som varit ex Thailand? Där har dom ju en slang vid dasstolen, som man efteråt spolar rent baken med?
Saknar nästan den nu när man kommit hem...

Jag hade gärna använd en såndär toasits :)
 
Blöt mossa funkar också bra. Gå ut i skogen istället! :)
 
Skönt att slippa torka sig. Ska man bara dra upp byxorna och gå iväg blöt i röven sen eller finns det någon inbyggd hårblås eller så?
 
J
controlpl.jpg

Det ser ju ut som att den har en torkfunktion, "Dryer".
 
Mumma... Tror inte det är så bra att blåsa runt massa bajs partiklar med den. Inte ens vanliga handdukstorkar är ju speciellt hälsosamma. Däremot ser jag att det finns massage funktion. Undrar om den masserar där fram eller där bak.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.