Skriver en rad bara för att få lite medömkan. :-[

Vi har rivit ur våran bastu för att renovera den så där blir det ingen bastu just nu.
Skulle åkt till föräldrarna över jul så då skulle vi ju få en Julbastu iallafall :)

Men imorse ringde frugan till jobbet och berättade att yngsta barnet ligger genomsjuk hemma. Så nu får vi väl krypa ner i bubbelbadet ikväll istället och tycka synd om oss själva över att vi inte får någon julbastu. [smiley=cry.gif]
 
gnällspik ;)

Har varken bastu eller bubbelbad så det är faktiskt mer synd om mig :D
 
Det är faktiskt otroligt synd om alla som inte har en bastu!!! GOD JUL PÅ ER ALLA!
 
Jul utan julbastu... OTÄNKBART! Ska faktiskt fira jul hos min syster som sedan två veckor bor i sitt nya hus. Vi ska skynda oss med morgongröten för att hinna resa de 5 milen och basta LÄÄÄNGE i den härligt nydoftande bastun innan det är dags för julmiddagen (kl 15). Huka dig, Kalle Anka, det finns viktigare saker på en julafton än dina små vänner!

Jag och hela min familj tycker verkligen synd om Du och din familj. Men tänk vad ni kommer att uppskatta er nya bastu om ett år.

Tips: ta bubbelbadet först när barnen lekt av sig med alla sina nya leksaker och somnat fridfullt... Det är NÄSTAN lika bra som... bastu.

God Jul!
Lillbjorn
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.