Hejsan!
Jag går i nian och just nu håller vi på med ett arbete som kallas för Bygga Bo.
Jag undrar om det är någon som skulle kunna berätta lite kort om hur man lägger halmtak. Lite argument om varför man skulle välja ett sådant tak är också välkommet samt om vilken typ av takstol som passar bäst.
Många tack!
 
Jo, men då gör de saker som de vill... skolarbete är tvång och då kan det bli värre! ;) Känner igen det, har en 14 åring och en 16 åring!
 
Lisa, tröst finns.
21-åringen sitter bara någon timme i veckan och pluggar hela kvällarna.

Snabb!
Hur går det? Skriv gärna lite i forumet då ni är klara. Halmtak är ballt. Kika även på halmhus=>
http://home.tiscali.se/halmhus/welcome.htm
 
Tack så väldigt mycket för hjälpen! :-*


Lite om tonåringar vid datorn...
Jag spenderar ungefär 45-60 min varje dag vid datorn. Många i min ålder har flera olika adresser och medlemskap där man kan ha fått meddelande och likn. Jag har flera bra mailkompisar som jag har träffat via olika bra sidor, och det är ganska viktigt för mig att ha en bra kontakt med dem d.v.s. kolla min mail regelbundet.

Självklart finns det sidor som inte är värst trevliga och har man väldigt unga 'datornördar' så skulle jag rekommendera communityn Hogwarts.nu framför t.ex. Lunarstorm.

Tänkte bara ni att skulle få lite "insider"- information. ;)
Återkommer gällande halmtaket. :)
 
RoTe
Själv (19 år) springer man mellan datorn, garaget och husrenoveringarna. ;D
 
Hej allihopa!
Nu så börjar det ordna upp sig riktigt bra. Har bara pyttelitet kvar på fasaderna. Ville bara snabbt tacka för hjälpen. Återkommer med resultatet senare!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.