Har nu vari i kontakt med Åtvidabershus http://www.atvidabergshus.se/ och det lutar åt att det blir de som får fixa våran
övervåning. Men jag söker ändå lite feedback om dem. Kontakterna jag har haft har varit jättebra att ha o göra med. Vad säger ni andra?

Tacksam för snabb;) feedback
 
sjödalshus höll på med taklyft förr,jag kollade med dom innan jag bestämde mig för nytt hus istället.
 
Kolla upp deras ekonomi innan ni skriver kontrakt. Tog kreditupplysning på Åtvidabergshus eller om det var den andra firman i åtvidaberg (minns tyvärr inte). De hade inte världens bästa ekonomi...
/fremag
 
finnns det inga fler tillverkare än dessa som sysslar med taklyft,funder nämligen på att bygga ut lite.
 
Nockpannan skrev:
Har nu vari i kontakt med Åtvidabershus [länk] och det lutar åt att det blir de som får fixa våran
övervåning. Men jag söker ändå lite feedback om dem. Kontakterna jag har haft har varit jättebra att ha o göra med. Vad säger ni andra?

Tacksam för snabb;) feedback


Vi kollade också på åtvidaberghus för att göra taklyft,,, men det blev för mkt pengar vi bestämde oss för att sälja vårat hus o bygga helt nytt iställe.
 
jag har nu fått offert från dom,verkar inte som det billigaste men heller inte helt att förkasta.
det verkar vara mycket ansvar på köparen däremot.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.