Söker tips på vad jag kan hitta billiga badrumsskåp (inkl tvättställ) men som ändå har bra kvalitet.

Inte sugen på att betala 20000 för att det står Svedbergs på skåpet och tycker inte att IKEA har någon snygg badrumsinredning.
 
Är du lite händig så är det ganska enkelt at bygga egna badrumsmöbler..
 
basshunter skrev:
Söker tips på vad jag kan hitta billiga badrumsskåp (inkl tvättställ) men som ändå har bra kvalitet.

Inte sugen på att betala 20000 för att det står Svedbergs på skåpet och tycker inte att IKEA har någon snygg badrumsinredning.
jag tog ikeas tvättställsstomme ,vedum tvättställ, täcksidor och luckor från coop.
spegelskåp i exact samma valnötsfaner.från danzani tror jag,inköpt på coop..
sedan ett väggskåp från coop med valnötsfaner. kanon och till en bråkdel av pengen.inte riktigt klart.... saknar bänkskivan
lite usel kvalite på korten..
 
  • DSC00642.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC00643.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mitt tips till dig är att googla runt lite efter bra erbjudanden, verkar vara lite erbjudanden var stanns nu på badrumsinredningar.

Några tips kan du få här.. sigro.se, bygghemma.se, smartahem.se, m.fl.

Bygghemma har bra paketpriser med upp till 50% rabatt på visst utbud.
 
Snickarbyggt, blir ofta billigare än man tror......
 
Är det någon skillnad i hållbarhet och motstånd mot fukt på de så kallade badrumsmöblerna och vanliga köksskåp tro?
Misstänker att det är samma s__t.
 
bsba skrev:
Är det någon skillnad i hållbarhet och motstånd mot fukt på de så kallade badrumsmöblerna och vanliga köksskåp tro?
Misstänker att det är samma s__t.
Jo, det skiljer på kvalitén. Man använder ex. en betydligt hårdare skiva som underlag för laminat i badrumsmöbler.

Sen har vi ju idag så stora, och luftiga badrum (ofta i kombination med fuktstyrd ventilation) att det ändå ofta fungerar med köksvarianten, i varje fall en bit från duschen
 
Alpha skrev:
Mitt tips till dig är att googla runt lite efter bra erbjudanden, verkar vara lite erbjudanden var stanns nu på badrumsinredningar.

Några tips kan du få här.. sigro.se, bygghemma.se, smartahem.se, m.fl.

Bygghemma har bra paketpriser med upp till 50% rabatt på visst utbud.
Tack, hittade ett med 25% rabatt mot katalogpriserna från Rinkaby rör. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.