tack jag ska leta på våtrumsväv!
 
Hej,

Här är lite bilder på vårt badrum med nya våtrumsmattor:

Vi valde relativt neutralt och tänkte piffa till det med färgglada handdukar.
 
  • IMG_5785-1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_5784.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
JEF;
vad är det för möbel?
pris?
var kan jag hitta den?
 
Det finns tätvävd våtrumsväv som i princip är slät. I kombination med våtrumsfärg blir det ett fullgott tätskikt. Där det inte spolas vatten kan du strunta i väven och bara måla med våtrumsfärg. (Iaf med flera av de godkända systemen). Blir ju betydligt billigare än plastmatta och man kan enkelt göra allt själv.

Såg förresten i en badrumstidning jag fick hem att helkaklat verkar vara på väg bort igen. På 17 sidor med badrum fanns inte ett enda helkaklat rum utan de hade målat istället.
 
LinnK skrev:
JEF;
vad är det för möbel?
pris?
var kan jag hitta den?
Hej,

Det är Vedum Basic, vi köpte den på lokala Comfort butiken när de hade kampanj.

Listpris 4197:-
Vi betalade 3357:-

Överskåpet är F3 Spegelskåp 1200 Plus + Skåpbelysning F3 1230
Listpris 5379:-
Vi betalade 4303:-

Belysning
Listpris 3174:-
Vi betalade 2539:-

Alla listpriser är från december.
 
Börjar dra ihop sig att beställa golv + väggmatta här med om man bara kan bestämma sig :)

Tycker gerflors mosaik liknande golvmatta är snygg, någon här som har den i sitt badrum?

En annan sak man undrar över är ju om den är halksäker, slät eller ej med.

Verkar som forbos onyx retro mönstrade väggmatta har utgått, fanns inte kvar på deras hemsida längre dessvärre.

Finns ju som sagt inte speciellt många väggmattor som jag tycker är snygga, lutar åt armstrongs orient grey just nu.
 
Tänkte bara meddela att armstrong har fått in nya fräscha kollektioner både på vägg och golv, faktist riktigt snygga så att nu får man bestämma sig på nytt ;)

Funderar på antingen pavon-antracit eller raven black på golv samt papyros-white på vägg, lär beställa inom kort.
 
Vi valde att sätta in plastmatta i badrummet och vi har inte ångrat oss en sekund bra blev det och billigt med.
på min blogg hittar du bilder under kategorin badrum

http//:mariesplats.blogg.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.