Har noe der ute et tips på en kvalitetslange, ca 10m til kompressorbruk, med 1/4" hurtigkobling? Jeg vil ha en som er myk, og der koblingene er tette og luftstoppen fungerer når du kobler fra et verktøy.
 
Jag kör med Trelleborg slang.Den är bra.Den håller inte på och snor sig o jävlas som dom flesta annars gör när den skall rullas ihop.
 
Röd gummislang, lite räfflad på ytan och med svart innandöme. Vet ej vad den heter, men bra är den. ;)
Plastslangarna får man mest spel på. :mad:
 
Det ser ut som om om jeg må kjøpe løse koblinger og sette på en egnet slange om jeg skal få det jeg vil ha.
 
Det der var jo billig, og man får den i metervare. 2x10m så man kan skjøte når man evnt trenger mer hadde jo vært supert. Så er det bare å skaffe to skikkelige koblinger også, så blir det sikkert bra.

Får ordne det neste gang jeg er i Sverige....
 
Trodde PVC slanger var stive som bambus jeg... men det står jo at den er smidig......

Men da skal jeg sjekke den de har på clas og se om den er bra.

Takk for alle tips!
 
Så länge det är över 15ºC är PVC rätt OK, kallare än så blir den mer ett rör...
 
Men i clas sin katalog står det at den også skal være smidig i kalde omgivelser og. Jeg takler kalde som fra +0 og oppover...

Jeg skal iallefall ikke ha en slang som jeg blir tokig av å danse rundt med når den skal legges sammen......
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.