Hej,

Letar för fullt efter inspiration till vårt badrum och har nu hittat ett handfat vi bara måste ha :) . Det är på svenska kakels hemsida svenskakel.se under fliken "inspiration" och sedan "bad" exempel nummer 42. länk här:

http://www.svenskakakel.se/bad/42.jpg


.Har skrivit till dem men de har ingen aning vem som tillverkat handfatet då de bara använt bilder från en extern fotobyrå.

Nu undrar jag om någon kan veta var detta handfat finns eller något snarlikt i alla fall? Vet att det är en badrumsfråga kanske men det är ju inredningen i badrummet jag vill åt..inte badrummet i sig ;-) Det handfatet är bara så rätt till vårt kommande badrum och därför vänder jag mig till alla kunniga här som säkert har sett det någonstans eller kan ge tips på vart jag skall vända mig :)
 
Det är nog ett Boffi Folio.
Allt som är snyggt är dyrt ;-)
 
Redigerat:
Onekligen väldigt likt :) Så nu gäller bara att få fram HUR dyrt det blir ;-)

Så otroligt bra detär med dessa forum..hade ju aldrig hittat det annars, så stort tack för hjälpen!!!!!
 
så fick till slut svar på priset på detta fenomenala handfat...32.000:- sliter man ur plånboken om man vill installera ett sådant. För oss är det för dyrt, så viktigt var det ej att jag lägger 30+ på ett handfat enbart...men letar vidare efter ett billigare liknande altenrativ som passar in :)
 
Usch va snyggt...får lov att inte visa sambon den där = 32.000 fattigare
 
Ett tips är att kolla på Duravit....Har mycket designade grejer till inte allt för höga priser.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.