Måste säga att jag blir jävligt less på företag (SAFEX) :mad: som inte håller vad de lovar och inte alls verkar bry sig om kunden! Efter att ha läst en del här inne på forumet så ville jag veta lite mer om vilka alternativ det finns till att spräcka sten.

Surfade in på www.safex.se men eftersom de inte valt att skriva ut pris på sin hemsida tog jag och ringde upp istället. Tyckte jag fick ett trevligt bemötande men de sa också att de inte brukar sälja till privatperson. Eftersom det är lätt hänt att man inte får den effekt man vill ha om man göra lite fel, man måste packa ordentligt etc..

Hur som helst skulle jag få information skickad till mig senare under dagen, bara de fick lite uppgifter på mig och min epost. Ringde i torsdags, när jag gått och väntat och inget fått kring lunchtid på fredagen så ringde jag återigen!

De sa att de skickat till mig och att det måste blivit något fel, jag har jävligt svårt att se det då de enda de skulle göra var att svara på min mail. Hon tog i alla fall min epost igen denna gången över telefon och kollade så hon fått rätt etc. Informationen blev jag återigen lovad att få under dagen, men det hände inte mer denna gången!!

När jag kollade mailen nu i måndags kring lunch och inte fått information/priser så valde jag att skriva ett nytt mail. I det skrev jag att jag kände mig jävligt besviken och dåligt bemött från företaget. :eek: Skrev att jag helt enkelt gett upp och tänkte leta vidare..

Fick svar nu ikväll där hon tyckte att det var synd att jag upplevde kontakten med företag på det sättet och önskade "Lycka till med att hitta en lösning på ditt spräckbehov."

En sak jag inte fattar är varför man håller på och lovar om vart annat när man ändå inte tänker skicka ut något, jävligt dålig stil och inget företag att handla av i mitt tycke..

Någon som varit i kontakt med safex tidigare och fått samma bemötande som jag?? :confused:
 
Redigerat:
Snailman
har du kollat i din korg för skräppost, sen kan du ha ett mejlkonto som tex som mest accepterar 5meg data per mejl exempelvis, så det behöver inte alls vara företaget som inte skickat...
 
ravjavel skrev:
Tyckte jag fick ett trevligt bemötande men de sa också att de inte brukar sälja till privatperson.

Där har du nog anledningen.
 
Snailman skrev:
har du kollat i din korg för skräppost, sen kan du ha ett mejlkonto som tex som mest accepterar 5meg data per mejl exempelvis, så det behöver inte alls vara företaget som inte skickat...
Hej, jag har kollat igenom korgen för skräppost ett antal gånger och där är det tomt.. Har svårt att tro att de skulle skicka en fil som är större än 5MB. Det är inte så att hon skulle skicka en pdf-fil på 50 sidor plus utan en lista med vilka priser de har på sina produkter.
 
blackadder skrev:
Där har du nog anledningen.
I första samtalet jag hade med företaget så berättade jag vilken bakgrund jag har inom sprängning etc, gjorde lumpen som fältarbetsman uppe på K4. Det var just bristen på erfarenhet osv som gjorde att de inte vill sälja till privatpersoner, för att de inte skulle få missnöjda kunder. Om man inte packar hålen så blåser man ut laddningen och får ingen verkan.. Tycker det är konstigt att de lovar att skicka information två gånger! och sen inte gör det :mad:
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.