Någon som vet var jag kan hitta ett handfat som man ställer uppe på en skiva, billigt?
 
Hej!

Vi är också på jakt efter ett sådant, helst ett där blandaren inte sitter i handfatet utan bredvid. Har sökt runt lite på det där Internet och det finns bl.a. på

* Kvik: (länk)
(Runt porslinshandfat utan hål för blandare. Utan bräddavlopp, 634161600. 44 x 14 cm. 2 163:)

* MANI VVS: (länk)
Från 2 063,00 kr

* bygghemma (länk)
Misaki Rise - Runt handfat av porslin utan bräddavlopp. 1036:-

* badoo (länk)
Tvättställ Villeroy & Boch LOOP & FRIENDS, countertop modell med överfyllnadshål. Diameter 430 mm. 2468.-

Hittar ni andra - säg gärna till!

/Jonas
 
Westbergs har ett runt som är snyggt, för jag letar också. http://www.badrumsbutiken.se/ Hittade ett fyrkantigt som inte heller är så pjåkigt tycker jag.
 
öland skrev:
Någon som vet var jag kan hitta ett handfat som man ställer uppe på en skiva, billigt?
Hur har det gått i sökandet? Jag jagar också. Har hittat otroligt vackra på badex.se under menyn Herbeau. Dom är dock rätt dyra.
 
K-rauta har Hafa Tvättställ Misaki Rise.
 
mats: Tack, har spanat på detta innan men tycker det har för hårda former. Är ute efter med gammeldags stil då vi exempelvis tänkte ha en engelsk toalett.

Qvesarum har också några runda dock i marmor.
Men är rädd att dessa skall kännas för klumpiga.

Är ute efter ett fat som har känsla som man hade förr. Dvs skört runt fat med en bringare med vatten bredvid.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.