Hej alla ni som skriver så mycket bra och läsvärt under "guest" varför smyger ni? Kan ni inte komma in i forumet som medlemmar, det är ofta jag läser bra saker och vill ha mer information, men vem vet när ni är "på tråden igen".
 
Cattis, jag tror att det är några som tror att man inte kan använda en annan dator och går in som "guest".

Det går jätte bra att använda vilken dator som helst och logga in som sig själv. Det gör jag hela tiden. ;D ;D
 
Hej Sword! Längst upp på denna sida till höger finns login. Klicka där så får de ange ditt användarnamn & lösen. Lycka till :)
 
:) Jag kommer oxå in på alla datorer, jag kan till och med vara inne på 2 st samtidigt
 
cattis skrev:
Hej alla ni som skriver så mycket bra och läsvärt under "guest" varför smyger ni? Kan ni inte komma in i forumet som medlemmar, det är ofta jag läser bra saker och vill ha mer information, men vem vet när ni är "på tråden igen".
Nu kom det in en smygis. Har egentligen varit med här sedan starten som Guest under annat namn. Har aldrig reflekterat över att man skall bli medlem och det finns säkert fler som mig.
 
Självklart ska man inte känna sig tvingad, men som jag skrev ibland kommer gästerna med kalasbrainlägg, och så får man inte tag i dom igen :'(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.