Hur gammalt sa du huset var?
Det är väldigt vackert.
 
Två tjejer, en kille, katt o kaniner..... är hundarna små?
 
En stor vägkorsningstik och en mops som om man får tro honom själv är en undercover pitbull.
 
Jag hoppas verkligen att du behållt de gamla dörrarna i ombyggnaden!!!!! ;)
 
Bottenvåning från 1728, Övervåning från 1838. Grunstenar finns under huset från förmodad enkelstuga. Byn har tidvis varit mycket välbärgad så stora huset är lite bredare, 10 alnar, än vad denna modellen brukar vara.
 
Dörrarna är kvar, i detta nu så har vår finsnickare omvårdnaden om dom. Dom är innåtgående och har samma dekorations"töffser" som högst upp på knutbrädorna. (dregel...)
 
ja det e bara att komma in är vi inte hemma så får ni koka kaffe själv...dörren är alltid olåst....en viktig sak att tänka på är att alla bilar nyare än 1972 är förbjudna på min gård!! men det skulle va kul att se dom där små lösningarna som är bra och svåra att förklara...
 
Får väl motionera caben-69 innan maken säljer den. Jag tar med bullar.
 
Konischiwa, jag har hyggligt med böcker om byggnadsvård och målning........
 
ja vi får väl åka på turne när vi är på classic car week...
 
Väkommen! Du och maken får lattja med V8-orna.... vi tar nog bara några dagar på classic i år. Tonårstjejerna är inte lika förtjusta nuförtiden....
 
börjar misstänka att intresset för gamla hus har en koppling till intresset för gamla bilar.....

/ 2½ jänk i garaget
 
bilarna ska inte stå i garaget dom ska vara på vägen...åkte lite 57a ford i solen i dag. kan inte bli bättre en meter snö 10- och strålande sol men framförallt salt fritt
 
hillbilly6 skrev:
ja vi får väl åka på turne när vi är på classic car week...
Har du byggt dom i masonite?;)
 
ne men jag e lite sugen på en masonite bil...men dom e inte så kul att åka i
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.