Storstuga United...
 
Håller helt med Bolen!!

Herregud Laröd 4 är ju ett otroligt välutrustat (3 inredda Badrum) och en helt annan karaktär!! De har Isolerade innerväggar, råspont på yttertak och en allmänt hög inrednings och konstruktionsstandard. Vad gäller sovrum har de säkert flera varianter i sitt arkiv med många sovrum som de gjort sedan tidigare.

Ugglan är såvitt jag förstått LB´s budget variant. Har själv inte kollat på denna husserie, men fått känslan av att de "lever på att snacka aluminiumprofiler"

-Man får ju vad man betalar för.
 
LB-hus är inte P-märkta (de enda på marknaden) för att de "snackar aluminiumprofiler". Mitt tips är att ta en lite nogrannare titt på dessa hus.

/Alex
 
Vi håller på att bygga Ugglan 121 och är än så länge väldigt nöjda. Har bl.a. valt till isolerade innerväggar för en mindre kostnad. Känns mycket prisvärt när man jämför med andra hustillverkare.
 
kungkokos skrev:
LB-hus är inte P-märkta (de enda på marknaden) för att de "snackar aluminiumprofiler". Mitt tips är att ta en lite nogrannare titt på dessa hus.

/Alex
du menar väl att lb är dom enda som är p-märkta ???
 
ja, de har inte lyckats få sin P-märkning genom att bara prata alu-profiler som Jossi_villan tycker. Det finns mycket mer i LB-husen som andra bolag inte har. Och då menar jag avgörande grejer, inte extra fina parkettgolv.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.