Hej

Vi vill göra en utbyggnad på ca 12 m2 (bygglov finns).
Ca 4 kvm badrum resten en ny hall.
Jag har lagt ut mitt jobb på flertalet siter, men har i stort bara fått svar från firmor som använder sig av utländsk arbetskraft. Inte för att jag har något emot det, men jag har ingen lust att ta ledigt under hela byggtiden för att vara en kontrollant (..har läst ett par inlägg här...[sub]:)[/sub])
Någon som kan rekommendera någon, eller är det bara att sätta sig ner och bläddra i telekatalogen.
 
Telefonkatalogen? En riktig chansning.
Jobbsiter? Tveksamt.
Annonser? Nja.
Reklamlappar på Konsums anslagstavla? Nope!

Bra killar har alltid jobb (framförallt under våren/sommaren) och behöver inte annonsera. Jobben rullar in och avlöser varandra ändå, vanligtvis genom mun-mot-mun metoden.
Lyssnat runt i bekantskapskretsen om ingen har anlitat någon som dom varit nöjda med? Det är oftast på den vägen jag har fått in mina jobb. Genom släktingars/vänners kollegors bekantas bekanta...
 
Tack för svaret även om jag var rädd för att få det....:)
Kännde på mig att det ligger till som du säger.
En granne körde telekatalogen= rören frös och sprickor i badrumsväggar
En har kört utländskt= massor av fel, och fick vara ledig hela tiden

Du kan inte PM:a mig någon att rekommendera ?

Medans jag kollar upp tex min brors frus hundrastarkompisars koppeloljares bekanta ;D
 
Hejsan!
Har någon bra badrumsrenoverare och golvslipare i Sthlm att rekommendera? Vi skall renovera en nyinköpt lgh och skulle vara tacksamma för tips. Känns riskabelt att bara gå via gula sidorna.

//Anna
 
Jag brukar anlita Björns Golv till slipningar, och hittills har mina kunder blivit nöjda.
Dom finns på 08-31 11 47.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.