Är det någon som har tips på bra snickare i denna region? Ska inreda/isolera ovanvåningen i ett äldre 1,5-planshus (inkl. ett par takfönster) och med vetskap om vilken enorm tidsoptimist man själv är har jag beslutat att låta få det gjort av hantverkare.

Och kunnande är viktigare än pris, har stött på hantverkare som varit billiga, men med ett resultat som istället inneburit stora terapikostnader istället.:eek: Egentligen vet jag ju att det hade blivit bäst resultat om jag gjort det själv, men det är det där med tid. Tur att man är så förbannat ödmjuk ;)

Och, om någon på stadsbyggnadskontoret sitter och läser detta, jag har gjort bygganmälan:)

Tacksam för tips!
 
  • Gilla
snickaremalmo
  • Laddar…
Hej PG
Fick du fatt i någon duktig hantverkare ?
För vår del gäller det 4 takfönster i Falsterbo.

Hälsningar
Axelman
 
jag kan en om ni e fortfarande intresserade
 
editta2990 skrev:
jag kan en om ni e fortfarande intresserade
Hej

Vi är fortfarande intresserade.

Axelman
 
Se Marlenes klistrade och låsta tråd Hur du ger referenser
"Den som ger referenser måste ha en korrekt och fullständigt ifylld medlemsprofil som är sökbar via Eniro. Detta för att det oftast är kontroversiella uppgifter som måste kunna verifieras av moderatorerna."

och Diskussionsreglerna
För att hylla eller dissa ett företag eller en produkt måste en medlem ha gjort minst 50 inlägg. Inlägg som hyllar eller dissar företag gjorda av medlemmar med mindre inlägg än 50 kan komma att raderas utan förvarning.

morsan/moderator
 
Redigerat av moderator:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.