Hej

Jag ska ha detta som en fondvägg o samma färg på klinkers på golv..
Vad ska man ha för färg på fog tycker ni?Ska va samma färg på fog på golv o väggen..
 
  • kakel 027.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ska du ha det som en fond vägg å samma färg på klinker på golvet hade jag tagit samma fogfärg på väggen som på golvet så det blir en helhet!!
 
Jag har samma/lika i mitt badrum och silverfog överallt, funkar fint tycker jag.
Har stavmosaiken på andra ledden i duschen och resten av badrummet i 40x20 vita plattor.
 
Silver fog okej har jag inte sett tror jag..Du har ingen bild så man kan få se hur det ser ut?
Är inne på mörkgrå fog annars på både vägg o golv
 
Det är svårt att göra en ett foto och bild på fog rättvisa, men jag ska se om jag kan ordna en bild...
 
Jadu, nu när jag tittar på fogarna börjar jag undra om jag inte sa för mycket, det ser väldigt vitt ut. Inte mycket till hjälp här inte :confused:
 
  • DSCN0391.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja det syns inte att det är nå glitter i fogen på bilden mest vitt som sagt..men snyggt var det..ska ha det på andra ledden jag
 
Mmmm konsulterade minnet igen och dubbelkollade, är en silverfog mellan de vita plattorna och en vit eller ljus grå på resten.

Har ett avlångt badrum och bröt av med stavmosaiken mitt i rummet, även på motsatt sida mot bilden. Och det var min frus idé att den skulle vara på den ledden och som vanligt fick hon som hon ville. Men det värsta var att det blev riktigt bra ;)
 
T
Tror snarare att det är samma fog på både stavmosaiken och dom vita plattorna. Det är kontrasten som gör att fogen ser vit ut på dom svarta plattorna.

Tillexempel om fogen hade sett grå ut till dom svarta plattorna så hade den sett svart ut på dom vita plattorna.

Kontrast alltså.......
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.