Hej!

Ska göra om i badrummet. Ska ha olivgröna väggar och
valnötsfärgade möbler. Handfat och toalett är vita. Nu undrar jag vad jag ska ha för kakel över handfatet??? Vilken färg? Är det snyggt med mullvads färgat kakel till? Kom gärna med förslag och bilder! Tack på förhand! MVH/ Lollo
 
Hemmakatten
Oliv och valnöt låter riktigt snyggt o nytt o läckert!! :) Kakel kanske kan vara mkt ljust beige eller gräddfärgat (eller möjligtvis vitt ) för att inte bli för mörkt och för att matcha vitvarorna.
 
Hemmakatten skrev:
Kakel kanske kan vara mkt ljust beige eller gräddfärgat (eller möjligtvis vitt ) för att inte bli för mörkt och för att matcha vitvarorna.
Håller helt med Hemmakatten :)

MVH/Christina.
 
Tack för tipsen! :)
Jag tänkte också på beiget ett tag...
Skulle vilja ha två stora kakelplattor eller mosaik. Inte dom gamla tråkiga måtten!
Funderade även på att sätta en genomskinlig skiva (plexiglas) istället för kakel...
Det är inte lätt att bestämma sig :)
 
lollolouise skrev:
eller mosaik. Inte dom gamla tråkiga måtten!
Jag tror mosaik kan bli otroligt snyggt, spec. glasmosaiken som oftast skiftar en aaaaning i färgton :)

MVH/Christina.
 
Hemmakatten
byggimpert skrev:
Jag tror mosaik kan bli otroligt snyggt, spec. glasmosaiken som oftast skiftar en aaaaning i färgton :)
Håller helt med byggimpert. :)
 
Varifrån köper du de valnötsfärgade badrumsmöblerna? Vi har bara hittat en leverantör, Ido.
 
Hej!

Det finns på Ikea...
Vi har inte köpt några möbler än, vi håller på att planera för fullt. Så vi får se vart vi köper dom ifrån.

Mvh/ Lollo
 
Hua! Är min spontana åsikt :-X

Får jag se en bild på stilen så kanske jag ändrar uppfattning ;)
 
Har ingen bild... förutom i huvudet...
 
Är det serien Molger på Ikea som du menar? Jag tycker det är synd att de har betsat valnöten!!! Nu ser man ju inte skiftningarna i träslaget som gör det så fint.

Kolla in Ido om du vill ha riktig valnöt.
 
Jo jag vet... det är mycket vackrare med äkta.
Får se om det finns på fler ställen...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.