P
Rubriken säger väl "allt"
Tycker det är svårt som f-n att hitta någon som vill ta ett jobb som "bara" är ett renovering/ombyggnations hus.
 
P
Tack
Nej det hade jag inte men tyvärr hittade jag ingen där heller som lät så där intressant. Svårt att hitta på sidan också. Mest "byggadmistratörer" dvs KAs som aldrig visar sig eller så är det husbesiktningar som det handlade om, kändes det som. Okej Nu kanske jag inte skrev att jag behövde konstruktionshjälp.
Ringt några från gulasidorna men många är svåra att nå eller så jobbar dom inte med enskilda småhus utan vill jobba med stora hus eller så är dom besiktingsmän. Måste jag säga att dom flesta ingenjörers beskrivningar verkligen är dåliga. Tänk om dom skulle använda 2timmar till att göra en lite bättre verksamhets beskrivning. Så kanske dom får fler jobb men dom kanske har så det räcker.
Ringde dock bygganmälanansvarig för området i kommunen och fick två namn.
Fått tag i en av dom och han verkar lovande.
 
Jag håller med dig. Just konstruktörer är hopplöst att få tag på. Alldeles för få som vänder sig till enskilda småhusbyggare.
 
Jag har raderat inlägg här som kommer från en nyregistrerad medlem med felaktigt ifylld profil. Man får inte rekommendera företag i sitt första inlägg. Först efter femtio inlägg får man diskutera företag.
 
P
För mig gör det inget... Jag har hittat en nu med hjälp av tips från komunen.
Vi får se hur det går men det kändes bra på första mötet.
Konstigt dock att medlemen inte skickade ett privat meddelade till mig då......
 
Airjon Bygg & Miljö Teknik lennart olsson
eller
bertil hedstigen arkitektur och projekt två mkt kompetenta herrar
 
Jag tror att även Ulf Rindesparr tar uppdrag i den regionen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.