Hejsan!

Har varit inne på Myresjöhus´s hemsida och tittat på Tångudden. (som vi fastnade för)
Läste 2 bloggar om just byggandet utav Tångudden, men de familjerna hade ändrat planlösningen på deras hus. Och nu undar jag om nån utav dom är användare utav detta forum eller om det kanske finns nån mer där ute som ändrat planlösningen och har lust att dela med sig utav den?

Tack på förhand!

Mvh Fredrik
 
Hej ! Vi var länge inne på att bygga ett Tångudden men valde tillslut ett Kattegatt då vår tomt inte tillät så stor byggyta. Vi fick i allafall ett förslag på ett tångudden där dom hade ändrat lite på planlösningen, de hade flyttat sovrummet ("barnavdelningen")som ligger vägg ivägg med vardagsrummet till andra sidan av vardagsrummet. Det gjorde att det sovrummet kom närmare "föräldrar sovrummet".
Vilket hade passat oss bra då vi har 2 lite äldre barn och en bebis. Hoppas du förstår min lilla förklaring. lycka till !

Mia
 
Tack för förslaget!!

Jag hajjar förklaringen!

Mvh Fredrik
 
Kolla en blogg på vibyggerhus.se

Gå in under Myresjöhus och välj bloggen för familjen göransson.

Där kan du läsa från början till (nästan) slut och hur de ändrat osv. MKT intressant , speciellt för mig som också bygger ett Tångudden.

mvh
Titti
 
Tack !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.