Letar verandamöbler i amerikansk stil!
Gungstolar-soffor och liknande. Någon som sett detta i Sverige? Annars blir det importera, för det är ett måste till detta hus.. :D
 
Är inte det bara en träsoffa upphängd i kedjor?
 
typ
 
Jo det stämmer, men sen har de speciella gungstolar också. Rejälare än våra.
 
Roar mig med att kolla mina egna gamla trådar,ja, vad ska man annars göra när alla somnat o man är pigg som en lärka en fredagkväll.. denna är trots allt lite aktuell för oss.
Letat i Sverige utan framgång men en vän i USA ska ta med min man nästa vecka till några butiker där som säljer gungstolar för verandor.. så det löser sig nog.
 
Är det något i denhär stilen som du söker? ???

5.jpg

Isf har jag en, men den är inte till salu. :p ;D
 
Immobil skrev:
Är det något i denhär stilen som du söker? ???

[bild]

Isf har jag en, men den är inte till salu. :p ;D
Gammal stol, gammal man?? ;D
 
pappskallen skrev:
Gammal stol, gammal man??  ;D
>:( ..med ungdomligt sinne! ;D
 
Immobil skrev:
>:( ..med ungdomligt sinne! ;D
man är aldrig äldre än vad man känner sig....... 8)
 
Inte för att man blir mindre 'gaggig' av att gunga i de här, men man 'gaggar' väl på engelska i alla fall ;)

MVH//Christina.
2483.jpg
2790.jpg
 
Nej, det är inte en sån. Ska försöka ta fram nån bild på vad jag söker. Swing..Takhängd och en annan variant.

Pappskallen och Immobil, det där var ett par onödiga inlägg som jag hoppas Ni straffas för. :p
 
Christina, sådana är också fina, men de stolar jag sett är mycket grövre.

Hanneli, ja nu börjar det likna något!
 
MatildaSofia skrev:
Christina, sådana är också fina, men de stolar jag sett är mycket grövre
Grövre??, på vilket sätt?


MVH//Christina.

*EDIT* Har du aldrig sett 'Fried green tomatoes' ;)
 
Ja, grövre. Kan inte förklara, men kan ta ett foto på en liten sådan som mina föräldrar har till barnbarnen.
Så egentligen är det inget problem, jag vet vad jag vill ha och vet var de finns att köpa. Men frågan var om liknande finns i Sverige, vilket hade varit lite smidigare.

Jo jag har sett filmen, och det är väl den typen och de takhängda man ser mest. Vad skulle Du valt till mitt hus?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.