kan inte sluta bifoga...........;)
 
  • CIMG1372.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • CIMG1380.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • CIMG1381.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad fint det blev! Vår planlösning i Kornett liknar ju er i Mästergården så det är kul att se hur det kan se ut. Jag hoppas du lägger upp lite bilder när ni flyttat in och möblerat.

/Anette
 
Åååååh, sååå snyggt! Grattis grattis grattis! Tro att jag längtar tills vi där? Men det ska bli grymt kul att följa bygget oxå, det är väl inget man vill hoppa över, men kanske att man vill att det går en aaaning snabbare bara. Hoppas den här vintern går fort!

//Stina
 
Hej!
Otroligt fint hus ni har "fått". Vi blev väldigt intresserad av hustypen. Har ni haft bra erfarenhet av er kontakt med Myresjöhus?
Får man fråga vad totalsumman slutade på? Grattis återigen till ett riktigt fint hus.

//Alexandra
 
Vi tycker att kontakten har varit jättebra. Har man någon fråga så tar de reda på svaret omgående (i alla fall vår byggledare). Vi är jättenöjda. Byggarna har varit kanon. Kaffe, fikabröd o Whiskey är bra mutmedel ;). Kändes oxå tryggt med totalentreprenad. Huset slutade på knappt 2.600.000 svenska nytryckta kronor :eek:. Tillkommer tomt, avgifter o.s.v.

Bara några småfel (skönhetsgrejjor) på slutbesiktningen. De blev snabbt åtgärdade, och nu så kan man hitta lite "detaljer" här o där men inga större saker. Bara att dokumentera och ta upp på garantibesiktningen om två år.

Vi är JÄTTENÖJDA
 
Hej

Vi ska också bygga mästargården och jag har så klart kikat på era bilder för att se lite hur det kommer bli.
Ser super fint ut!!!
Vilken tapet har ni valt i det stora rummet med alla fönster.?
//Sara
 
Hej på er!!

Kul att ni bestämt er för Mästergården.

Angående tapeten så är det en Boråstapet Borosan med ett nummer som jag kommer att ta reda på i morgon. Jag får återkomma.

Stay tuned.............
 
Nu har jag inte hittat pappret med våra tapetval på. Jag fick det på mailen förut men....datorn har dött. Jag har kollat upp på nätet och jag tror att det är Borosan 8236. Den är offwhite. På håll ser den vit ut (inte sjukhusvit). På nära håll så ser man mönstret. Lite diffusa sträck hit o dit. Mycke snygg.
 
Här kommer en bild på stänkskyddet i köket. Tapet med glasskiva.
 
  • CIMG1558.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Digitalkameran har packat ihop. Plus att det är "lite" stökigt. Återkommer med lite bilder när det är fixat ;)
 
Väntar med spänning... :D
 
Det var ett tag sen sist. Har fått lite förfrågningar på belysning i köket. Så här kommer en liten stämningsbild. Glasskiva med vit LED belysning i överkant på glasskivan.
 
  • CIMG1870.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Oj. Var det så länge sedan.
Jag tror minsann att jag tappat kontakten med byggahus.se. Inte bra.
Dax att föra upp tråden till ytan. Här kommer några nya bilder
 
Målning från i somras. Måste dock erkänna, vi är INTE klara :confused:
Flugger kulör U-316 Lava och fodren är U-311 Grå umbra
 
  • CIMG2371.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • CIMG2244.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Och lite grovplanering på tomten. F__N va kul att köra minigrävare
 
  • CIMG2369.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.