Hej..

Var så himla nöjd med kvik köket jag byggde ihop förra vintern så nu har jag funderat på deras barumsmöbler vid renoveringen av badrummet som snart är klart...

Tittade först på Dansani men så att det var ungefär samma priser på kvik...
Det rör sig om tvättställ med 120 i bredd, och ca 50cm djup..

Jag kan ärligt inte komma ihåg någon forumtråd ang. detta och jag har ingen bekant som har badrum från kivk heller...

Så det jag söker är bra/dåligt och allmän info ang kvik badrumsmöbler...

"Magic Stone" materialet var ju riktigt coolt som dom hade...
 
Har precis köpt kommod och översköp från Kvik. Har inte satt upp det ännu, men då jag kikat runt tycker jag det verkar helt klart godkänd med tanke på priset. Känns mer kvalitet än Ikeas Vättern som var vårat andra alternativ till vår stundande renovering. Tycker Kvik har bättre lösningar, nu har jag iofs inte kollat in Ikeas nya serie Godmorgon då jag köpte Kvik. Men jag kan som sagt gott rekomendera Kvik!

Marcus
 
Vi har ett 120cm badrumsskåp från kvik med fronten Mano. Funkar perfekt och är riktigt snyggt. Vi har en ekskiva och ett nedsänkt tvättställ från gustavsberg.
 
Tackar för svaren.... Nu blir det ett specialprojekt :)

Ska bygga en egen komod med hjälp utav kviks 120cm lådor... Fick idén när jag var in på kvik.
 
Hej...

Ja vi köpte spegel på kvik för 1600kr, övriga ville ha ca 5 000kr för samma spegel... helt otroligt...

Byggde även ihop en egen badrumsmöbel som jag är rikgtigt nöjd med... sparade ca 12000kr på att bygga den själv....
¨Stommen är mahogny, lådorna och handfat från kvik..120cm brett:
 
Snyggt. Här kommer min. Inte helt olika.
 
  • 3KC3RJ7JN8LVVPRF_3KCRPQNJLLJUET8M_____resize_s_800_0.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Snyggt! Vilken del i kviks sortiment har ni köpt som handfatet vilar på?
Går den även ha löst eller är den avsedd för inbyggnad som ni gjort?
Är färgen högblankt vit?
 
Lådorna är mano tror jag dom hette... Även handfatet köpte jag på kvik (2500kr)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.