Är det nån som gjort det? Vi har inte tid att åka över men skulle gärna vilja beställa online om det finns någon seriös återförsäljare. Vi skulle nämligen spara en hel del, bara på kyl.frys och vinkyl, mellan 10-15 tusen.
 
Redigerat:
Vitvarorna det gäller är Electrolux Bright serien förresten. Vi har handlat en hel del saker från Tyskland, men av anledning verkar inte kylen, frysen, och vinskåpet finnas där :(
 
Har du kollat www.megamedia.pl ? Jag tror i och för sig att frakten blir ganska dyr, men den kanske ni har räknat in i priset.
 
Ja det är dom vi bland annat kollat upp, men ser inte nånstans att dom skickar worlwide. Gör dom?
 
kolla annars med Gränsbygdens köpcentrum, garanterat billigast i sverige. Och absolut den bästa personliga servicen jag råkat på! www.gransbygden.se

Kan starkt rekommenderas.
 
Schotte,

Vi har nu beställt från en lokal leverantör. Tyvärr har tiden runnit ut och nu bara måste vi har vitvaror på ingång snart. Kollade in Gränsbygden, tyvärr hade dom inte våra vitvaror, men kanske lika bra det ifall dom var billigare där ;)
 
Hur är det med garantier på maskiner köpta utomlands? Jag misstänker att tillverkarna i Sverige inte är så sugna på att ta hand om garantireparationer för maskiner som inte är sålda i Sverige. Det blir ju enbart en utgift för dem och aldrig något sälj. Någon som vet?
 
Om du tex köper dina vitvaror på Tretti.se har du iaf ett års garanti. Därefter spelar det ju ingen roll om du köpt dina vitvaror utomlands, du får ju i alla fall betala för eventuella reparationer efter första året. Men en del säljer med garanti som gäller i Sverige också (typ Europagaranti).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.