jädrans vilka läckra hus,fast en del var inte upphetsande.
men merparten var hur läckra som helst,var kan man finna dessa hus???
 
Jag har inte hört talas om de tidigare, men jag går igenom hus efter hus och Äntligen har jag hittat en tillverkare som är helt i min stil.

Ska försöka få några referenser från tillverkaren...
 
Diggade villa+
 
Smaken är ju olika....Känns som stilen är lite norröver. Säkert fina hus för den som gillar stilen.
 
jag har varit på bomässan i finland två år i rad och båda åren har honkatalot haft väldigt fina hus i kärnträ med mycket modern känsla. har inte kollat på hemsidan men vet att det finns fina hus även för oss söderöver... :)

för övrigt kan jag verkligen rekommendera bomässorna i finland. många fina hus som man får gå runt i och kika och oftast inte alltför långt från helsingfors. nästa år från 11/7 tll 10/8.
 
fick info från honkatalo idag att de bygger en +villa i Umeå just nu! de husen var verkligen häftiga.
 
Håller med, plussarna var läckra - men små!?
Fast det är klart, om vi tar en +100 med optionen "guest cabin + terrace" så får vi våra fem sovrum ;-)
 
ja, plussarna var lite små. men på finska stod det att det skulle komma större varianter inom kort (det stod inte på den svenska sidan). så jag väntar med spänning... :)
 
Timmerhus är kalla hus!
 
Oj en del av husen är hur fina som helst! Vt ni vad de ligger i för prisklass?
 
stenen skrev:
Timmerhus är kalla hus!


Källa ?

har du belägg för det utlåtandet ?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.