Hejsan!
Vi är i tagen att byta kök och just nu lutar det åt ett kvänumkök. Inte direkt det billigaste köket men kvalitetsmässigt tycker vi det håller måttet som vi vill ha det.
Funderar däremot om det finns någon prutmån på deras priser på snickeriet? Kanske någon annan här inne som köpt kök från Kvänum som kan ge något svar på den frågan.
 
Vet ej några priser, men kvaliteten är enastående! Har målat på ett par ställen där snickare har varit och satt upp just Kvänumkök, och om man vill ha det gediget och med känsla är det Kvänum som gäller.
 
Hemmakatten
Jag tycker att du skall titta på Himle Kök, www.himlekok.se. De har underbara kök, allt tillverkat efter dina mått och önskemål, massivt trä, faner på furustomme, målat, melamin, fantastiskt hantverk, trevligt och professionellt bemötande och priser under Kvänum-nivå. De ligger i Träslövsläge, söder om Varberg, inte så långt från dig. Vi beställde kök mm från Himle Kök och jag bor i Roslagen, men det var definitivt värt en resa ner dit.
 
Med tanke på konjunkturläget så finns det nog prutmån även på kvänums kök. Problemet är ju att det inte finns någon "prislista" att jämföra med, och att jag säger vad mitt kök kostade säger ju inget om vad ditt kommer att kosta. Om du vet exakt vad du vill ha - be om en offert, och testa sen om det finns prutmån.
 
Ta annars en titt på Åraslövs kök! Vi står själva och väljer mellan dessa och Åraslöv ligger klart under Kvänum!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.