Jag har sökt på forumet efter någon som kanske har byggt ett Myresjöhus som heter Fantasi, men inte hittat något.

Är det Någon som vet om det finns bygget ett sådant nånstans i mina trakter, jag bor i Borås?
Göteborg, Jönköping, ja eller nån annanstans i trakterna.
Stockholm ligger lite för långt ifrån.

Vi skulle vilja se hur vårt hur kommer att se ut i verkligeheten, men det verkar som inte ens Myresjöhus har koll på vart de är byggda nånstans.

Så som sagt, om det är nån som har koll på vart det kan finnas så jag är jättetacksam.

Fantasi_vy2.gif
 
Tack för svar.

Ja det är kanske lite långt att åka, men man kanske kan göra det till en trevlig helgutflykt.

Jag har mailat Myresjöhus huvudkontor, men har inte fått nåt svar.
Tyvärr verkar det vara en vanlig sak, att vissa husföretag aldrig kollar mailen, för det kan ta evigheter innan man får svar - OM man får svar alls.

Men som sagt, tack för svar. Jag ska kolla upp det.
 
Kan du låna 3 miljoner kan du nog bygga 2 Myresjöhus i Boråstrakten!!! du sitter ju i ett guldläge så jag skulle nog välja ett ännu finare hus.... Myresjöhus har ju jättemånga fina men för 3 mille får du som sagt ett slott i Borås!!
 
Glömde en sak...De flesta Myresjö sluttningshusen ligger mellan 1,8-2,2 milj. Nyckelfärdiga med grund och allt.
 
daniel234 skrev:
Såg att du ska bygga ett Myresjöhus. Jag är också intresserad av ett Myresjöhus. Fast jag vill ha ett sluttningshus. Vet du hur Myresjöhus ligger prismässigt? Jag bor också i Borås, vart ska du bygga någonstans?
Daniel
Buffy har nog rätt i att husen ligger i den prisklassen, runt 1.5 - 2.2 miljoner, beroende på hur mycket extraval man gör till huset.
Vårt ligger oxå runt de siffrorna ungefär.

Vi bygger i Viskafors, det nya området bakom Vårdcentralen. Vart ska du bygga??
 
Det är kanske mest vi som är intresserade ( ;D ), men jag skriver ändå att vi har fått veta att det är byggt ett Myresjö Fantasi i Kristianstad.
Lite långt för oss att åka kanske, så vi får se om vi orkar bry oss.

Men men, om det är nån annan som bygger ett sånt hus så vet ni att det finns ett där och snart finns det ett i Borås också! ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.