Hej !

Tänk va hopplöst svårt de var att hitta ett bra trall i trä eller plast till en duschkabin. Fattar inte att det är fler som satsar på detta ? Normalt finns det bara tråkiga plastmattor som fort blir svarta på undersidan. Vet någon var jag kan hitta något bra galler eller trall, i trä eller plast. Helst på nätet då jag inte har bil och kan komma ut till K-rauta och allt vad dom heter.
Jag har suttit och Googlat i timmar i dag, utan resultat ! Hjälp snälla nån !!!!!!
 
Kan du inte köpa en valig trall på bauhaus och sätta dit?

En som är tänkt eför utebruk?
 
Varför trall alls, funkar väl lika bra utan och samlar inte en massa dynga under ..
 
Att stå direkt på golvet käns blött och obekvämt, inget trevligt. Och Åsa ! Vanligt trall!!?? Dom är vanligen jättestora, och för robusta. För innebruk bör de vara lite snyggare tycker jag.
 
Byggvaruhusen har snygga trallplattor som antingen är gjorda i ek eller annat exotiskt träslag.

Titta i bildforumet där har jag lagt upp några bilder invändigt på min bastustuga och där har jag små trall som går att sätta ihop i sektioner.

Tigersågen
 
Har inte tillgång till Byggvaruhusen som jag skrivit tidigare, jag har ingen bil !! Bor i Stockholms innerstad.
 
då handlar inte frågan så mycket om att de är svårt o hitta utan att du har svårt o ta dig dit sakerna finns. kännslite märkligt o fråga då.

www.eniro.se

ärmer lämpligsidadå ;)
(läsmed ironi)
 
Bronzom skrev:
Att stå direkt på golvet käns blött och obekvämt, inget trevligt. Och Åsa ! Vanligt trall!!?? Dom är vanligen jättestora, och för robusta. För innebruk bör de vara lite snyggare tycker jag.
På vår bauhaus säljer de fin inoljad trall med mått ca 2dm x 2dm i små rutor. Den är snygg och rättså nätt. Tror det är nån slags trall att lägga ute ovenpå kanske sten? Typ en matta av trä........

Så, det finns nättare.
 
Fredells ligger ju nära stan.
Ta en buss dit. De har stort sortiment, och troligen det du söker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.