Hej är det någon som har erfarenhet av Byggmax produkter?
Har de bra produkter trots deras lägre, ibland mycket lägre, priser. Vågar man handla där ex. oljefyllda element.
Mvh Luppe
 
Ömsom vin ömsom vatten skulle jag vilja säga.
En del grejor är hur bra som helst men en del håller inte måttet.

Har köpt oljefyllt element där (deras dyra variant) verkar fungera bra dvs reglerar bra, inte lika många finnesser som på våra Lvi element, men de finesserna använder vi ändå inte. Man får ju två element för samma pris som ett Lvi
 
Jag köpte 10mm armeringsjärn på Byggmax för 4 kr/m istället för 18 kr/m på Bauhaus.

Det säger ju en del....
 
Vi har handlat det mesta på ByggMax när vi renoverat huset inkl. oljefyllda element 230v, 750 w från wösab för 299:- /st. Än så länge inga problem...

 
Ett annat problem är att virket ofta ligger utslängt som om någon lekt plockepinn med det. Man blir tvungen att rota ordentligt för att komma förbi det som andra ratat.
 
köpte precis deras laminat click golv för att skydda underliggande trägolv för min dotter på ett år (i hennes rum alltså)

är helt oki om man är varsam, spricker lätt vid läggning, inte kvalitet som pergo... men duger ett tag...

deras gipsskivor har mycket luft i sig (bubblor), + att nu har de flyttat ut osb och plyfa utomhus i väsby så de ligger och skevar till sig ganska hårt :(

men även dessa duger utmärkt, trä kan de däremot inte handskas med :/ man blir bara frustrerad om man ska handla reglar där...
 
Deras virke är alldeles utmärkt, bara man letar efter de rakaste och finaste bitarna!
 
TiGGrE skrev:
köpte precis deras laminat click golv för att skydda underliggande trägolv för min dotter på ett år (i hennes rum alltså)
:surprised: Vilket bra tips !!

Trallen skrev:
Ett annat problem är att virket ofta ligger utslängt som om någon lekt plockepinn med det. Man blir tvungen att rota ordentligt för att komma förbi det som andra ratat.
;D
 
M
Trallen skrev:
Ett annat problem är att virket ofta ligger utslängt som om någon lekt plockepinn med det. Man blir tvungen att rota ordentligt för att komma förbi det som andra ratat.
Det är för att så går det till, kunder slänger det de inte vill ha på backen när de söker efter sina guldkorn =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.