är det bara jag som får följande meddelande?

Registreringen har avbrutits

Din registrering har blivit avbruten på grund av någon av följande orsaker:

* Du har bekräftat en förfrågan till hantverkare och därefter gått bakåt på sidan med hjälp av webbläsarens pilknappar. Önskar du skriva in en ny går du till startsidan och börjar om.
* Du har väntat för länge med att skapa en förfrågan. Det är olika för olika datorer men oftast har du haft en paus på över 20 minuter.
* Det kan vara ett fel i vårt system och vi vore tacksamma om ni meddelar oss vad som har hänt.


Har testat att skapa en request med IE 7 och FF sedan i onsdags utan att lyckas, både inloggad på siten samt utloggad... Jag mailade admin i onsdags utan att få svar så är det någon som kan verifiera att detta fungerar för er?
 
Redigerat:
Tack för felrapporten FredrikB,

Av någon anledning fungerar det att skapa en förfrågan i Firefox 3 (vilken version av FF använder du?) och Safari, men inte i Internet Explorer 7. Om du är inloggad eller ej ska inte ha någon betydelse. Vi undersöker varför det inte fungerar och återkommer med mer info när vi vet mer. Så länge kan du skapa din förfrågan i Internet Explorer 7 på http://www.brabyggare.se/byggahus.
 
Hej Per, jag har testat med FF 3.0.3 samt IE 7.0.6001.18000 (för att vara exact LOL )
 
Hmmm, Jag får det att funka i FF 3.0.3 men inte i IE 7. Hur är dina inställningar för cacherensning i Firefox? Inställningarna för cacherensning hittar du här: Verktyg > Inställningar... > fliken Sekretess > "Rensa alltid ut känslig data när Firefox avslutas" ibockad > knappen Inställningar... > När jag ber Firefox rensa ut känslig data ska följande tas bort: bl a "Cache" ibockad
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.