Den där modellen brukar det jämt finnas på tradera.
Nåväl! Om du nu bara ska typ skruva datorer så är den nog bra, fast en fjuttdragare med lyse är inte dumt när man bökar inne i skalen och förstås lite snabbare laddtid.
Kanske värt att gå upp några dollar till EY7410LA1C
Eller kanske en Hitachi DB 3DL - 3,6V
http://www.smsservice.se/productView.php?pid=409
 
Kraft är helt ointressant så en "fjutt" funkar fint. Det är mest till för PH00-0 och TX5-8.
Får åka till Småmaskinservice och känna på dem.
 
Japp! I detta fall är kraften ointressant men smidigheten är A&O.
 
Panasonic rockar på skruvdragarmarknaden..men brukar kosta en slant.
vet inte vad den kostar men jag vet att AEG har en motsvarande för 700 någonting, den funkar bra till småplock med bilen så den borde nog funka till datorer också..
Men om priset är ointressant hade jag lätt tagit panasonicen.
 
Varför inte en Blå
 
Springare skrev:
Varför inte en Blå
Naturligtvis kollade jag de blåa först :D , men det är en "skruvmejsel" jag är ute efter. Något som kan hållas i och manövreras med pekfinger och tumme. Har erfarenhet av erbete med ovanstående Panasonic och det är precis denna utformning jag är ute efter.
 
ktm525 skrev:
Panasonic rockar på skruvdragarmarknaden..men brukar kosta en slant.
vet inte vad den kostar men jag vet att AEG har en motsvarande för 700 någonting, den funkar bra till småplock med bilen så den borde nog funka till datorer också..
Men om priset är ointressant hade jag lätt tagit panasonicen.
Priset är ointressant, eftersom den är till för arbete 8 timmar om dagen. Det är för övrigt en kollega som skall ha den och han har lite dålig koll på vilka verktyg som finns på marknaden.
 
Classe säljer denna AEG för fjuttiga 599:-
 
Jag har en Panasonic EY 6225. Batteriet till denna maskin är ohyggligt dyrt. Vet någon av Er om AEG:s batteri för SE 3,6 Li passar till Panasonicen?

per
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.