Hej

Jag söker eftr en solid badrumsdörr vit med ett runt litet frostat/blästrat fönster i..Någon som har tips vart jag kan hitta det?
 
japp jag har köpt en sådan dörr !! Dooria med runt frostat fönster har för mej att det var 2600:- jag gav
 
det är beställningsvara för man kan välja vilken storlek du vill på detta fönster
 
Tack för svar!
Blev du nöjd med dörren`?
Är den bra ljud isolerad?den jag har nu är så tunn o i dålig kvalite..ska gå in o kika på Dooria vet du vad dörren heter?
Tänkte att det kunde va lite kul med ett litet frostat fönster o det släpper inte lite ljus med..
 
Annars kan man köpa lösa fönster och sätta i vilken dörr som helst. Lätt som en plätt.

/Elin
 
Jo det är ju ett alternativ..vet du vart man kan köpa/beställa det?
 
Hemmakatten
Vi har innerdörrar från Dooria. Släta, vitmålade men med massivt trä inuti. Det är enormt stor skillnad både i känsla när man stänger dörren och ljudsmässigt. Massivträtillägget (som det heter) kostade för oss mer än själva dörren (totalt pris för dörren ca 1500:). Vad jag förstår kan man beställa massivträtillägg till alla deras dörrar (som inte redan är massiva). Om det är skillnad på badrumsdörrar och andra vet jag inte. Vi har en vanlig innerdörr till både badrum och toa.
 
En badrumsdörr är av samma typ som en vanlig innerdörr.

En vit massivdörr med runt fönster kan inte vara så svårt att hitta. Dooria eller Snickar-Per skulle jag kolla först.
 
lena26 skrev:
Jo det är ju ett alternativ..vet du vart man kan köpa/beställa det?
De jag känner köpte det på vanlig bygghandel, typ Beijers.
 
De finns både på Woodys och på Coop bygg också - vit ram eller silverfärgad/grå, två olika storlekar och frostat eller klarglas.
 
Köpte innedörrar från Doria i somras, vi är jättenöjda. Valde några standarddörrar men också några där speglarna vara helt i frostat glas och någon med runt fönster. Vi fick kapa en dörr nertill då måttet inte stämde men det gick hur bra som helst, det syns absolut inte. Känns som bra köp :)
 
Hörru "angelo", kan du inte BETALA för din reklam istället?
Börjar bli lite drygt att du gör reklam för ditt? företag i varenda inlägg på det här forumet, även om du gör det på ett någorlunda kreativt sätt...

http://www.byggahus.se/search.php?searchid=1122774
Samma visa i vartenda inlägg... >:(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.