Jag letat efter en vettig bänk som är ca 50cm djup och 2m lång. I skåpet kommer bara att finnas DVD/CD skivor och reciever-PS3-DVD.
Alternativ är ju att bygga in ett IKEA 50*60 skåp i gipsväggen eller köpa bänksåp och hänga på väggen.
Vad tycker ni, är en bänk som är 60cm för djup att hänga på väggen?
Alla förslag är välkomna
Skicka gärna in lite bilder oxå...

/jimmy
 
Håller med....att hitta ett vettigt skåp/hylla för Hemmabio grejorna nu för tiden är svårt....alla designers tror att de är smarta nu när TVn har blivit tunnare...haha...då gör man bänkarna tunnar oxå...riktigt smart!! Men se upp att ha grejorna in stängda! Med tanke på den väldigt stora värme utvecklingen.
 
Jag har reciever, popcorn, dvd, dator, boxer, 2 HDD, switch och lite annat inlåsta i just IKEA-skåp.. Det blir varmt, men inget har dött... än.. :p Har ett par lufthål i botten. Använder Kjell.com:s ir-bender fr att få min Harmony att fungera till det jag vill.
Nu har jag en Bakproj på bänken, hade jag enbart haft den andra utrustningen hade det nog funkat utan ben.

Jag gjorde iaf egna ben mha en kompis.

Ursäkta sladdarna, de finnes inte numera, upphängda under skåpen.
 
  • ben.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bygg en själv i MDF...så får du exakt vilka mått du vill, kanske anpassa höjd och bredd efter IKEA köksluckor...MDF är ju mycket lätt att jobba i sen sprutlackar du den i valfri kulör så ser den fabriksgjord ut ;)....eller ännu enklare...köp IKEAS skåp som du var inne på...kapa ner djupet till önskat djup innan du monterar ihop dom :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.