Hej är det någon som har ngn erfarenhet av företaget UAB BMB KOKYBISKI LANGAI i Litauen. Vi är på väg att byta alla fönster i huset plus ett antaldörrar så vi försöker hitta kvalitet till det lägsta priset möjligt. Vi hittade detta företag på nätet och det ser väldigt bra ut. Har även begärt offerter o fått mycket bra service o proffsiga offerter tillbaka. Har ngn här köpt fönster ifrån BMB o hur verkar kvaliten vara osv. Tacksam för svar. Det finns mycket pengar att spara men om det är ett oseriöst företag blir det ett dyrt misstag.:confused:
 
Tjenare
vi har köpt fönster ifrån litauen detta är pvc fönster och tre glas och dessa är än så länge kanon inne är det tyst och varmt, men dom har ju bara suttit inne i 1 månad så vi får se hur vintern blir
 
Om jag får säga vad jag tror, så finns det jätte många duktiga fönster tillverkare som gör bra fönster.
Men vad som skiljer sig från kvalite fönster till ett med mindre är inte hur det ser ut när du får det utan hur länge det kan sitta i huset.
Eftersom jag jobbar med fastigheter och sett hur en del sämre?! pvc fönster ser ut så hoppade jag av den diskutionen innan ens vi börjat diskutera nya fönster här hemma.
 
  • Gilla
Thomas.M
  • Laddar…
Mina pvc fönster fungerar jätte bra men de är bara 2 glas med gas
www.gob.se

Har kollat på 20 år gammla fönster innan jag bestämde mig
cw 1.3
 
grusglidaren skrev:
Mina pvc fönster fungerar jätte bra men de är bara 2 glas med gas
www.gob.se

Har kollat på 20 år gammla fönster innan jag bestämde mig
cw 1.3
20 år gamla pvc fönster?
 
Nu har vi bestämt oss för att beställa ifrån Litauen. Träfönster. Så vi får återkomma om vad vi tycker. Vi har varit i kontakt med ca 5 andra fönstertillverkar både i Sverige o Europa och här verkar det som att vi får bäst kvalitet för de pengarna vi vill lägga. :)
 
notvikarn skrev:
Nu har vi bestämt oss för att beställa ifrån Litauen. Träfönster. Så vi får återkomma om vad vi tycker. Vi har varit i kontakt med ca 5 andra fönstertillverkar både i Sverige o Europa och här verkar det som att vi får bäst kvalitet för de pengarna vi vill lägga. :)
Hur har det gått med era fönster? Det har ju gått snart 4 år sedan ni beställde.
 
URSÄKTA har totalt glömt att vi inte hade berättat svaret! Men jag kan säga så mycket som att fönstren är kanon fina det är väll inte super kvalla men vi är veldigt nöjda med dom,har fått otroligt mycke beröm o förfrågningar om dom.Balkongdörren är kanon, först fick vi felvänd dörr när vi berättade det för dom,sa dom om felet är deras så får vi en ny dörr o det fick vi enda kostnade vi fick var för frakten inom sverige. Den 1a dörren har vi kvar dessutom.Ytter dörren (pardörr) är också kanon fin men lite tunn för vårat klimat men det kan man leva med. summan av allt blev att vi tjänade 40%.
 
Var det träfönster? Vilket företag beställde ni från?
 
20110103.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
20110103(002).jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fönstren är av trä alla delar är öppningsbara, utom dom små vid dörren.företaget hette BMB namnet finns i tidigare tråd tror jag
 
Hej!
Gammal tråd, men vi har ett hus från -68 som nu behöver nya fönster.

Tittade på bilderna ovan, är det frost på utsidan av fönstren? Är det värme på inne i huset?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.