Hejsan, jag har hört att ni numera har två olika trappor som går att beställa till era hus. Vad kostar den nya trappan och hur ser den ut, material? Min källa från en av era fabriker sa att det var en mörkare träslag samt att den svängde lite annorlunda. Vad är tillvalspriset? Den "gamla" trappan är annars ett sorgligt kapitel i er annars fina hus.
 
Hej

Den trappa som finns som tillval är presenterad på vår hemsida under Tillval. Kontakta din lokala säljare för prisinformation.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan
 
Smalandsvillan skrev:
Hej

Den trappa som finns som tillval är presenterad på vår hemsida under Tillval. Kontakta din lokala säljare för prisinformation.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan
Är det bara jag som inte hittar någon ny trappa på er hemsida?
Det ska finnas takfönster också enligt säljare jag pratat med men på hemsidan finns ingenting nytt alls.
 
Hej

Trappan finns under Standard % tillval/ Våra tillval/ Övrig interiör/ Snickerier.
Vi har takfönster som tillval - bild på takfönstret kommer på hemsidan inom kort.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan
 
Smalandsvillan skrev:
Hej

Trappan finns under Standard % tillval/ Våra tillval/ Övrig interiör/ Snickerier.
Vi har takfönster som tillval - bild på takfönstret kommer på hemsidan inom kort.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan
Jo, en trappa finns under tillval. Jag uppattade första inlägget som att det skulle finnas två olika trappor. Detta kanske inte stämmer?
 
Lånar tråden lite.
Enligt vår försäljare så ska det finnas en köksö som tillval oxå, men jag hittar inte den på hemsidan heller. Finns det?
 
Ja det var intressant med takfönster, tänk vad bra om smålandsvillan kunde vara lite snabbare på att uppgradera sin hemsida. Kanske skulle vara en klok idé att anställa en ny webbansvarig. I dessa tider är internet den bästa sälj och reklam metoden. Tipset får ni på Smålandvillan gratis.

Åter till trappan, du menar alltså att det fortfarande endast finns en inomhus trappa att välja på, trots att jag har ett vittne på att det installeras en annan trappa i era hus. Jag tycker att det verkar lite konstigt, ungefär som en annan tråd som handlar om större badrum i villa Kalmar.

Ärlighet är nog viktigt i dessa sammanhang. Annars tappar ni nog lite förstroende.
 
Hej

Det här måste vi reda ut på en gång!

Trappa:
Vi erbjuder 1 modell av trappa som tillval till din SmålandsVilla. Den hittar du på vår hemsida www.smalandsvillan.se under Standard & tillval, Våra tillval, Övrig interiör, Snickerier. SmålandsVillan har bakåt i tiden levererat andra trappor. Vi uppdaterar och förnyar tillvalen löpande.

En SmålandsVilla kan också köpas utan trappa och du har då möjlighet att köpa alt. bygga vilken trappa du själv önskar.


Helt riktigt har vi numera också takfönster som tillval. Bild på takfönstret hittar du fr o m idag på hemsidan under Standard & tillval, Våra tillval, Exteriör.

Bild på köksö kommer inom kort.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan
 
Hej igen

Nu finns en bild på köksön på hemsidan:
www.smalandsvillan.se, Standard & tillval, Våra tillval, Kök entre hall.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan
 
Tips,
Välj bort den fula SMV trappan och köp en egen, det gjorde vi.
Kan rekommendera ATAB trappan (www.atab-trappan.se)

Vår kostade ca 45.000 (att jämföra mot SMV:s 24.000).
Definitivt värt priset! Bifogar bild som ungefär visar hur det kommer se ut.
 
  • Ljungby1_1280.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.