Hejsan,

ska måla väggarna i hallen, rött tegel på golvet. Du har möjligen inga bilder på resultatet? Grönt lät väldigt snyggt till. Halvfärdigt duger för mig!
 
Tack för bilden, riktigt snygg färg, man ser ju inte golvet än men det är fint mot den röda timmerväggen. Schjysst taklutning förresten :)
 
Snyggt, som jag ser mitt kök ungefär fast jag har inte panel på väggarna. Jag funderar fortfarande på vilken väggbeklädnad jag ska ha där.
 
Mycket bra färgkombination, extra snyggt med det mörkare golvfodret. Så vackert det är med tegelgolv, jag ska låna bilden och leka lite med den, mitt golv är marktegel så det är mörkare, lite åt vinrött. Jag tror att den kan passa ändå, frågan är bara hur mörk jag ska ha färgen... Jag ska måla med tempera, så färgen blir något mattare, brukar vara bra att gå upp en grad i ljushet då.

Kul med "hålet", jag har ett i köket som också väntar på en passande dörr, men jag vill vänta tills jag kan be ett snickeri att göra det. Lite speciella mått och så vill jag ha riktig spröjs. Det kommer att bli jättefint =)
 
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snyggt, grattis!
 
Ja, verkligen supersnyggt!
 
Tack, och tack för alla smakråd.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.