Är det fler som testar Chrome? Jag tycker att det fungerar utmärkt, bortsett från att pdf-filer blir supersega. Starsidan med miniatyrer är ruskigt trevlig och sidor laddar snabbt.
 
Japp, kör den sedan några dagar sen och i det stora hela är jag nöjd. Som du säger laddar sidorna rackarns snabbt. Jag gillar att du kan skriva en söksträng direkt i adressfältet och få träffarna på en googlesida. En annan bra grej är att man använder samma samma snabbkommandon för flikar som i IE (CTRL-W, CTRL-T) osv. Det där med PDF har jag inte ens tänkt på, jag tycker PDF laddar relativt segt ändå ,-)

Min dotter använder stallet.se rätt frekvent och de sidorna såg inte alls bra ut vilket säkerligen har att göra med nå script som används där.

En till grej förresten...när jag använder Chrome så funkar inte min scroll när jag håller ner den och ska "fri-scrolla". Vanlig scrollning, dvs rulla med hjulet går bra.
 
Jo, GC känns bra. Stabil trots att det bara är en beta. Fast det märks att den inte är riktigt klar.
Egentligen är den väldigt lik Firefox. Snabbtangenterna är samma. Tekniken att man kan söka i direktfältet har funnits hos Ff ett bra tag. En praktisk finess är att man kan expandera textfält.
 
Jepp, verka funka klockrent. Det blir nog ett byte från Firefox.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.