Någon som har tipps på bra skåp till billig pening!?

Gärna liknande det på bilden..
detta kommer från claes ohlsson kostar komplett lite över 3500:- (utan några verktyg)

Eller ett av det mer classiska snittet med ett skåp på ställning med vanliga sidohängda dörrar..

Nytt eller begagnat har ingen betydelse!

Tippsa på bara!
 
  • VERKTYGSSKÅP.jpg
Jag var inne på lidl för någon dag sedan och då hade de ett liknande skåp, med lådor upptill och ett skåp nertill, för 599:- tror jag det var, det var iofs rött men det spelar kanske mindre roll..
Jag hittar det dock inte på nätet så det är ju säkert förra eller förförra veckans erbjudande kan jag tänka mig, det kan dock vara värt att titta förbi en lidl butik om du har någon i närheten, det kan ju finnas kvar.
Det var i och för sig i malmö jag såg skåpet men det borde ju finnas uppåt landet också.
 
Tobbefonsterfixare skrev:
Eller ett av det mer classiska snittet med ett skåp på ställning med vanliga sidohängda dörrar..
Åtminstone i Skåne går sådana på Blocket titt som tätt. Priserna varierar kraftigt dock...
 
gör ju ingenting om dem ev. skåpen finns runt omkring Göteborg med omnejd!
Skeptisk att det kan vara något att ha på lidel f´ör 599.. men skall kollas när jag har vägarna förbi!
 
bauhaus tror jag att jag såg ett för 995:-
 
Det från Bauhaus är riktigt dåligt. Jag fick det i present men åkte och bytte.
Det var otroligt rangligt.
Jag köpte då ett på jula för ca 3500:-
Det liknar det på claes ohlsson men är rött ,och jag är väldigt nöjd med det.
 
Classes vagn duger möjligtvis för försiktigt hobbyskruvande, men har för låg kvalitet för mer seriöst mekande.

Sen är det frågan om själva konceptet med lådor är bra. Det blir dålig översikt jämfört med en verktygstavla och ska man fram och tillbaka med flera olika sorters verktyg blir det ett förbannat öppnande och stängande av lådor...
 
gillar konceptet med lådor lite.. då grejerna ligger ganska skyddat.. så där inte blir skitet fullt med damm.. mm på grejena som inte används så ofta..
 
Köpte Bauhaus skåp och skruvade ihop det ordentligt.
Tycker att det definitivt är bra värde för pengarna.
Visst är plåten tunn och lådorna lite rappliga. Men för 995 är det helt OK.

F.ö så är konceptet med ett verktygsskåp på hjul kanonbra i snickeriet. Helt klart mindre oordning när man slipper strö runt prylar överallt på bänkarna.
 
snapon,s skåp är otroligt vackra och stabila..men priset....hmm
 
ja vi kan ju lägga max priset på runt 3500:- så alla tipps om skåp därunder är bra!
 
ja hur går det!? finns det inga fler tipps?
 
Tja, Köp ett bänkskåp på ikea, sätt på hjul och inred lådorna själv.

Nu fick du ett tips till :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.