jag har redan ett nybyggt fritidshus, men vill även ha ett nytt uthus.
Detta villa jag ha samamnkopplat med själva huset. (i vinkel).
Jag önskar bilder där man kan se hur min idé ser ut (utvändigt).

Men jag är en nolla på arkitektprogram, så om någon vill lyssna på mig och kanske är sugen på att designa lite. Så tveka inte, hör av dig.
 
Det är ju ganska enkelt att rita upp det i Sketchup. Det kan du lära dig rätt så snabbt om det bara är en enkel skiss du är ute efter.
 
Ja, för några verkar det ju busenkelt att skapa ritning i sketchup. Men för mig är det en hel vetenskap. Programmet har jag , men det hjälper ju inte. Men en färdig fil kan jag öppna :)

En enkel ritning där befintligt hus och det kommande uthus ska synas. Och gärna med utomhusvy fån alla håll...
För att förenkla får den som vill ta på sig detta har jag foton får alla vinklar och vrån...
 
Det tycks som om du letar efter någon härinne på forumet som kan hjälpa dig och inte en referens till någon som du kan anlita. Forumet är inte till för att 'ragga' arbetskraft. Lägg in ett uppdrag i 'köpes' istället. Eller så ritar du själv och ber att få synpunkter från tyckare härinne ;).
 
Redigerat:
.........................
 
  • Nytorpet 15.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Snyggt. tänk om jag vore så duktig.
 
............................................
 
  • bak.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • fram.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • sida.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • sida2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • vy.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
great!

Tackar så ödmjukast.
 
Hej! har du inte fått den hjälp du vill ha så kan jag nog hjälpa dig, skicka pm om det låter inressant.
 
Man tackar för erbjudandet, men jag har fått den hjälp jag sökte. Titta på min avatar :)

bygg2000 skrev:
Hej! har du inte fått den hjälp du vill ha så kan jag nog hjälpa dig, skicka pm om det låter inressant.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.