Jag ska ta mig an min hall snart och känner att jag pallar faktiskt inte mer slipning av spackel. Därför ska jag gå helt emot mina egna ord (se inlägg #10) och försöka smita runt det riktigt tunga arbetet. Jag har införskaffat easy cover som jag tänkte slänga upp på mina hemska strukturtapeter. Enligt handlaren skulle det inte vara några problem ´har även kikat runt lite på forumet och läst på. Återkommer om resultatet...
 
Ha Ha ha, min kusin som är målare kom och tittade på vårt förarbete i vardagsrummet och konstaterade snabbt att Flugger färg sålt på oss fel saker, det var inte en återställartapet som vi satt upp utan nån sorts väv, så det var bara att göra om allt arbete......:) Men NU sitter rätt återställartapet uppe och vi har börjat tapetsera!
 
  • Gilla
Kisslinge
  • Laddar…
Jag tog ner en 20 år gammal strukturtapet med hjälp av en blomspruta och en spackelspade.
Duscha på ganska rikligt med vanligt rent vatten, låt det dra in ett tag, sen är det en barnlek att skrapa ner tapeten med spackelspaden.
 
MrNash Kul kul att få det konstaterat, jag hade nog inte orkar då... :) Men vad ska man göra!?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.