A
Ja vars kan man hitta sånt att beställa online?

Letar främst en vanlig "mekoverall", alltså en overall man drar på sig i storlek D132, har hittat att Fristads har en som heter "Fas-880", grön modell.
Men hittar ingenstans man kan köpa en sån som privatperson och online :(

Så jag tar gärna emot förslag på företag som har en sån eller liknande overaller i stor storlek (minst D132) och som kan skicka mot Postförskott eller förskottsbetalning.

Just overall är så praktiskt oavsett vad man ska göra.
 
Jag är också stor och jag tänkte som du men jag ångrade mig och köpte ett par arbetsshorts istället man blir hiskeligt varm i overall. Jag ångrar inte mitt köp.
 
A
Fast Shorts är inget alternativ, då kan jag ju lika gärna ha vilka byxor som helst.
Meningen är ett heltäckande skydd då jag skruvar bilar, svetsar, snickrar, målar o.s.v. GÖr det mesta alltså, är dock less på att förstöra vanliga kläder hela tiden. O Shorts fungerar ju bara i fint väder = sol = nån månad per år.
 
Redigerat:
Trenka skepar till Sverige, det kostar €25,50 i frakt då. Beställer man för över €300 så är det fri frakt.
 
Amarace skrev:
Fast Shorts är inget alternativ, då kan jag ju lika gärna ha vilka byxor som helst.
Meningen är ett heltäckande skydd då jag skruvar bilar, svetsar, snickrar, målar o.s.v. GÖr det mesta alltså, är dock less på att förstöra vanliga kläder hela tiden. O Shorts fungerar ju bara i fint väder = sol = nån månad per år.
OK, det är såklart en smaksak men jag körde med avklippta jeans först men det är ju en väsentlig skillnad med riktiga arbetsshorts med rejäla fickor & fästen osv. Ang värmen så är ju shorts idealiska vid inomhusarbete också :)
 
Borde ju kunna lösas av närmsta Fristadsåterförsäljare (även om dom inte har storleken hemma)...
...löser du det inte så kan jag hjälpa dig!
Skicka ett mail till mig, patrik@p-plats.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.