Kjøpte en spikpistol på Harhald Nyborg i Påsken. De solgte ut en av merke tru til 500 SEK, som jeg synes var et bra pris, selv på et Kinamerke. (Den er av merket Tru)

I går og i dag har jeg brukt den, og den fungerte bra. Kobla den fra kompressoren et par timer da jeg brukte en dykkertpistol en liten stund. Når jeg kobler den på igjen så suser det litt luft ut av "eksosen/avgasen" Den fungerer fortsatt, men den lekker litt luft der, og det liker jeg ikke.

Demonterte den, og sjekka alle o-ringer osv, smurte opp og satte sammen, fortsatt litt lekk, men fungerer. Står også i manualen at den ikke MÅ lekke noe sted. Ser Hitachi servicesenter er ansvarlig for service?

Er det noe å ha, eller prøve å fikse? Blir litt mye jobb for meg i Norge å ordna på Garanti noe som kosta meg rett over 400NOK, når jeg må lang ned til Löddeköping for å ordne det :surprised: Jeg finner ikke helt feilen, men antar det likevel kan være en litt sliten pakning. Men rart den ikke virka etter å ha bare ligget i rommet et par timer ubrukt.

Jeg har brukt oljesmurning med kompressorolja fra en luftsmører.

Noen flere som har brukt denne spikpistolen?
 
Japp, jag har en sån och den läcker med. Inget jag bryr mig om utan jag kör på bara.

/Kent
 
Jaja, da blir det vel til at jeg må finne meg en annen.

Noen som anbefale en til meg som er til 50 til 90 spiker? Max 2500 SEK
 
Varför inte bara köra på? Jag struntar i att den läcker lite och kompressorn måste ju ändå laddas.?

/Kent
 
Blir mer bråk på kompressoren. Mindre luft, mindre går den.

Dessuten liker jeg ikke at en spikerpistol ikke er som den skal. Det er faktisk et relativt farlig verktøy.

At den ikke holder tett, ser jeg som en brist på kvaliteten, og ser ikke noe poeng i satse på at andre ting skal svikte.
 
Redigerat:
Det är väl bara att byta den? HN brukar aldrig vara knussliga med garantierna.
 
Joda, sikkert ikke noe problem å bytte den. Problemet er at jeg bor i Norge, den er kjøpt i Sverige På HN i Löddeköping.

Kan man levere varer i retur i hvilken som helst HN, eller kun der man har kjøpt den?

Tenkte jeg skal ta den med i retur neste gang jeg skal i nærheten av HN. Om man kan levere den i hvilken som helst HN blir det lettere. Uansett, tapet er ikke så mye :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.