Hej!

Jag vänder mig till dig som är proffs (eller har haft hjälp hemma hos dig och kommer ihåg). Hur lång tid tar följande. Hur många tillfällen behöver du:

Lägga armering
Flytspackla golv ca. 5,5 kvm
 
Det går på mindre än en dag, med lite väntetider. Kanske fem timmar totalt.
 
He,he....det beror på vilken firma du anlitat. Den sensate som var hos oss tog 1 vecka på sig för detta moment. Men det tog den totalt 14 veckor (8 vitesveckor) att bygga ett 8kvm badrum.

Det finns väl nån tidslimit egentligen mellan prrimning av golvspånet och spaklingen......det måste ske inom 48h eller nått, annars får man prima mer. Detta pga damm om jag fattat rätt.
 
Var och hjälpte en kompis med hans badrum nu i veckan som gick, han köpte in tjänsten med flytspackling gubben var där 3 gånger a´ ca 20 minuter grundflyt + fallflyt + duschhörna. grymt vad snabbt det gick ,märks att det var erfarenhet såg ut som han planlöst slängde ut några hinkar spackel men i slutändan blev det kanonbra. Så hela badrummet från rivning till färdigställ tog lite drygt 1 vecka rummet är 2,70x2,55m med golvvärme kakel och klinker.
 
  • Gilla
Danjuz
  • Laddar…
Marive skrev:
Var och hjälpte en kompis med hans badrum nu i veckan som gick, han köpte in tjänsten med flytspackling gubben var där 3 gånger a´ ca 20 minuter grundflyt + fallflyt + duschhörna. grymt vad snabbt det gick ,märks att det var erfarenhet såg ut som han planlöst slängde ut några hinkar spackel men i slutändan blev det kanonbra. Så hela badrummet från rivning till färdigställ tog lite drygt 1 vecka rummet är 2,70x2,55m med golvvärme kakel och klinker.

Låter snabbare än Timell...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.