Jag och min fru har fått en halvvild idé.

I vårat sovrum har vi inte möjlighet (pga möbleringen) att sätta ett väggfäste och ha TV:n på detta utan vi fick en idé om att vi kanske skulle sätta TV:n i taket. Fast då har vi bara sett en variant där det går ner ett rör som det sitter ett fäste på. Det är väl hyfsat, men jag undrar om någon har sett nån variant där hela röret i detta fall, går att vinkla upp så man kan sätta TV:n parallellt med taket när man inte använder den? Hoppas ni förstår hur jag menar...

Mvh C
 
Nej, inte riktigt, det är denna typen av stativ vi har sett att det finns, men inte riktigt den vi vill ha...
 
6
Gå in på forumet på www.minhembio.com och ställ frågan där så kanske du får mer hjälp.
 
Redigerat av moderator:
Perfekt! Precis en sån jag menar, äntligen!
Den klarar upp till 13 kg när man monterar den i taket, det räcker till en hyfsat stor TV. (26 tum beroende på fabrikat och modell)

Tack!
 
Redigerat:
Varsågod!

Är du på jakt efter möjlighet att montera större skärm så kontakta någon custom Install firma i din närhet.

/Fidde
 
kolla så att tv'n verkligen är byggd för att fungera monterad i tak eller i ett annat läge är vertikalt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.