Emelie80 skrev:
Jag tycker att ert hus är jättefint! Speciellt köket :)
Tack så jättemkt, ja köket är jag så himla nöjd med, och spec med tanke på hur mitt gamla kök såg ut, det var in mot baksidan och man kunde aldrig sitta och kika ut + sååå mörkt för det var en altan med tak utanför så även om vi renoverade det köket så var det ändå mörkt och man fick ha lampor tända året om. Här är det så ljust och härligt.

/Jess
 
mickeosus skrev:
Kul att se någon annan som tänkt att ha vita skåp, mörkt (svart) kakel och träbänkskiva + rostfritt i köket. Det blir snyggt! Men planlösningen känns lite instängd för min smak. vill ha mycket yta. Gillar personligen inte när rummen ligger i rad likt en korridor... Härliga tapeter dock, kul med någon som vågar lite och inte bara kör på det neutrala!
Och vi känner tvärtom, vi trivs så himla bra med att barnrummen ligger vid köket, och att vårt är långt in och att kök och vardagsrum ligger mot gatan. Men med så många rum och så STORA som vi fått dom, på bara 146 kvm har det blivit himla bra. För större hus ville vi inte bygga, för barnen kommer flytta en dag och då kommer vi riva väggar och få det stort och luftigt :)

Det svarta kaklet är jätteläckert till de vita luckorna.. jag är verkligen glad att vi valde vita luckor, från början skulle vi haft vaniljgula men sen ändrade vi oss till gräddvita och sen till slut till vita..haha..

/Jess
 
Så snyggt med brun fondvägg!! Jag oxå fixa:)
 
Vad är det för kök ?
Snyggt med vita enkla luckor samtidigt som mönstret syns tydligt
 
Köket jessica har är ett av hjältevads standard från ballingslöv tror jag, ser ut som våra luckor som oxså är ett hjältevadshus.
 
dennisson skrev:
Så snyggt med brun fondvägg!! Jag oxå fixa:)
Hej!

Ja det är riktigt läckert, jag har blivit frälst i mörk fondvägg med ljusa andra väggar :)
Kör på! :D
 
Tag_H skrev:
Vad är det för kök ?
Snyggt med vita enkla luckor samtidigt som mönstret syns tydligt
Hej!
SOm L-G säger så är köket ett Ballingslöv luckan heter Art och är vit, luckan finns annars i tre färger: gräddvit, vaniljgul och vit.

Jag är supernöjd med de vita luckorna och som du säger, det är är ändå mönster lixom.
/Jess
 
Vi har oxå Ballingslöv s Art vit i köket och kombination av 50% vitt 25% mellangrå och 25% mörkgrå kakel och till det bänkskiva i ek.Jessica ! Vad har ni för trägolv?
Anders med Björken i skåne.
 
Anders_S skrev:
Vi har oxå Ballingslöv s Art vit i köket och kombination av 50% vitt 25% mellangrå och 25% mörkgrå kakel och till det bänkskiva i ek.Jessica ! Vad har ni för trägolv?
Anders med Björken i skåne.
Det är standartgolvet i ek som vi har, men vi har däremot valnötsbänkskivor (laminat), men de ser verkligen ut som lite mörkare ek.
Det låter jättefint med ert kakel och det, har ni bilder nånstans som man kan få se?

/Jessica
 
Ska se om jag kan få med bilder på nästa inlägg, sitter på jobbet och har inte bilderna här. Det är många som har problem ex jag med trägolvet. Hur är ert?
Anders
 
Anders_S skrev:
Ska se om jag kan få med bilder på nästa inlägg, sitter på jobbet och har inte bilderna här. Det är många som har problem ex jag med trägolvet. Hur är ert?
Anders
Ja det vore trevligt o se bilder :)

Vad är felet på golvet? vad jag vet har vi inget fel, men när du berättar vad ni har kanske jag ser att vi har det med :D

/Jess
 
Hej. Jättefint hus, gillar eran färg på huset1 Vad är det för färg? Ska precis till och välja färg på vårat hus och det är så svårt.
/Beata
 
Hejsan!!!

Håller på att planera inför husbygge och 1,9milj verkar vara mycket billigt.
Är det inkl. grund och markarbete?

/Nisse
 
Hej!
Onej, det är BARA för huset och garaget ovan grund, sen tillkommer tomt, grund, garageplatta, alla avgifter såsom vatten/avlopp el, tele osv..

/Jess

Saab 9-5 Aero skrev:
Hejsan!!!

Håller på att planera inför husbygge och 1,9milj verkar vara mycket billigt.
Är det inkl. grund och markarbete?

/Nisse
 
Hej Beata!

Färgen på huset är fasadvit (Beckers) och foderfärgen är Tiveden (Oxå Beckers)
Vi hade ett himla schå att välja färg, men vi är verkligen sååå nöjda!
Lycka till med valet!


/Jess

beata75 skrev:
Hej. Jättefint hus, gillar eran färg på huset1 Vad är det för färg? Ska precis till och välja färg på vårat hus och det är så svårt.
/Beata
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.