fredstu skrev:
Vi bygger Heda Excellent,och är väldigt nöjd med resultatet.Hade gärna bifogat en bild om jag visste hur??
Klicka på "infoga bild" när du svarar och klistra i länken till din bild mellan ...[img ] och [/img ]........ Bilden måste finnas på en hemsida och hela länken inkl http etc måste vara med. Se nu till att lösa det för jag är nyfiken....
 
trawolta skrev:
Varför är denna tråd så död.

/T
Inte nu längre.... ;D
 
kalleanka70 skrev:
Tur att det inte finns en tråd om timmerhus för då hade väl din statistiksiffra slagit i taket! ;D
Hmm... jag undrar vem som försöker trissa upp statistiken, fyra inlägg i rad!!! :surprised:
 
Framerate skrev:
Hmm... jag undrar vem som försöker trissa upp statistiken, fyra inlägg i rad!!!  :surprised:
Nej du det är faktiskt så att Trawolta tyckte tråden var död så den behövde livas upp lite med onödiga inlägg ;D Sen ligger jag i lä mot K12s 1900....
 
Jag har ingen hemsida,men massor av bilder,hjälp!!!
 
Precis Framerate! Jag har iallafall den goda smaken att hänvisa till gamla inlägg så jag slipper skriva. ;)

Kalleanka70, det finns ju trådar om timmerhus men det är ju inte lika hett som stenhus precis - kanske beror på att det skär sig lite med nyfunkistrenden? Eller det geografiska/traditionella; Man bygger i sten söderöver och i timmer norröver - vilket då faller tillbaka på att det byggs mycket mindre i norra Sverige i jämförelse.

Oavsett vilket det nu är kan du vara säker på att jag lägger min näsa i blöt! :p ;)

1900..hmm..det är tragiskt nog 700 till. :)
 
fredstu skrev:
Jag har ingen hemsida,men massor av bilder,hjälp!!!
Nu är vi utanför tråden men det enklaste du kan göra är att skaffa ett abonnemang/plats på ett webhotell samt en www-adress t ex fredstu.se och ett enkelt ftp program. Sen tankar du bara över de filer du vill skall publiceras till webhotellet med rätta länkar. Du kan maila en bild till mig så lägger jag upp den på min sajt och länkar in till denna tråd så får du se hur det funkar.

Maila i så fall till:

admin@villaoscar.se

www.b-one.net är ett billigt webhotell. Där kan du läsa mer.
 
Tack,det borde jag kunna fixa är ju trots allt i branschen....

Skickar en bild till dig som prov ändå...
 
Å så här fint blev ditt stenhus på webben:
fredstu.jpg. Enkelt va?

Ser ut som färdiga element....?!
 
Japp,Heda Excellent med cellplast isolering.Väldigt smidigt att resa och arbeta i..
 
Det byggarbetet måste du bara presentera...vore kul att se. www.fredstu.se keep on rocking! 8)

Har alltid funderat på olika alternativ till Celcon.
 
Lämnar bilderna till Brorsan ikväll,han skulle skrämma liv i sin gamla websida!!
 

Kul o se att det fins fler med tunga idéer ; )

Den siste byggde sitt hus i sten.....

Jag kommer även bygga med gjutet mellanbjälklag med Peva 45.
någon som har gjort det förut ??

Samverkansplåten verkar ha smått otroliga egenskaper gällande bärighet mm

Tacksam för tips typ gör inte som jag, typ kolla så att osv

/T
 
fredstu skrev:
Jag har ingen hemsida,men massor av bilder,hjälp!!!

Kolla http://www.freewebs.com

Gratis hemsida med gott om plats samt bra online verktyg för att skapa hemsidan.

Jag har gjort min enkla sida på ca 1 timme helt via onlineverktyget.

Lycka till

/T
 
Hej ser fint ut men hemsidan går segt som sirap, trots mitt bredband. Hoppas det snabbas upp, vore kul att se.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.