Här kommer lite bilder på Våran grund. Imorgon kommer huset.

Nu håller vi bara tummarna för att killarna ska slänga ihop allt så snabbt som vi vill. :D
 
  • grunden.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • gräv.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hoppas det går bra och att ni lägger ut fler bilder, vårat Mariannelund kommer den 12 maj :)
 
Men inte här hoppas jag... Det ska väl vara under socialt, för här ska väl bara vara färdiga hus ...
 
Äntligen står huset på plats. Då jag blev flyttad utav forumets ägare så lägger jag in bilderna här.
 
  • husbygge.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Fy vad kul!
Vi håller på att anlägga väg in till vårt hus...ca 60m!
Men snart...bara 10v kvar! :)
 
Hej på er

Händer inte mycket i denna tråden...men nu är det bara 6v kvar tills vi får vårat mariannelund...kan ni inte sätta in lite mer bilder......NU :)
 
Ser ju trevligt ut det där.
Vad är det för grund? och vad kostade den? Står ännu bara i tomtköp affär men det kommer säkert att bli ett mariannelund inom ett år.
 
Hej på er alla!

Vi har smällt upp vårat Mariannelund nu i Måndags...nu väntar vi på att få flytta in...:)

Skickar med en länk så ni kan se vårt fina bygge....man klickar på de blåa datum, där ligger det bilder!
Man kan oxå gå tillbaka till september o kolla hur det såg ut då! :rolleyes:

http://mattiassandra.bilddagboken.se
 
Får man fråga hur mycket ni schaktat undan innan ni började med själva grunden??
 
uppe vid huset? Knappt inget! Vi stod på berg direkt....
 
Finns det bilder på inredningen också? Jag är mest nyfiken på kök och badrum

MVH
Henrik
 
Hej Lundis!

Som du märkt har jag flyttat din tråd till "Socialt och projekt". Under "Hemma hos" lägger vi bilder på färdiga hus, efter inflyttning.

//Mvh Impossible
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.