Läs "frågor & svar" på samma sida....
 
Slaskman:
är det stor prisskillnad mellan aga´s och sodastreamern? Aga´s är ju riktigt läcker, kan stå framme utan att skämmas för sig

TyraMyra
 
Men nån som vet vad en kolsyrepatron kostar då?
 
Agas kan du köpa för 900 på net-on-net, men det verkar bara som Q-8 har bytessystem på deras patroner. En lös soda stream patron kostar cirka 200 och 85 att byta , och har fullt utbyggt distributionssystem, men dessa är varumärkesskyddade och de är snåla med infon, det är därför jag undrar om det går att cirkulera runt dem mellan olika tillverkare. Vad jag vill veta är mått och gänga på bägge patronerna.
 
slaskman skrev:
Agas kan du köpa för 900 på net-on-net, men det verkar bara som Q-8 har bytessystem på deras patroner. En lös soda stream patron kostar cirka 200 och 85 att byta , och har fullt utbyggt distributionssystem, men dessa är varumärkesskyddade och de är snåla med infon, det är därför jag undrar om det går att cirkulera runt dem mellan olika tillverkare. Vad jag vill veta är mått och gänga på bägge patronerna.
Aktualiserar fråga lite. Vet ej svaret på det sista, men en ny fylld kolsyrepatron kostar 198:-
Sparklingwater BUTIK
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.